Hoe open ik een imac?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor3

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Berichten
5
Ik heb een nieuwe IMAC, die ik graag wil openmaken.
Ik zie geen schroefjes oid zitten.
Hoe moet dat?

Mvrgr Cor3
 
ik heb eens ge-googled en het is dus een computer IN een scherm, ik zou zeggen :

MAAK MAAR NIET OPEN :shocked:

als er wat gebeurd...
 
Zou je kunnen vertellen wat je wilt doen?
en welke imac is het precies (type)
 
imac

Ik wil kijken wat ik er mee kan.
Hij doet het niet meer, en ik heb geen garantie meer, dus wilde ik even kijken.
Ik vind het computers van niks, het zijn echte consumentenhypers, net zoals de Ipod niks met muziek te maken hebben.
Geheugenprobleem (zoals veel voorkomt), het is een 20 inch pentium based.
Krijg ik hem niet aan de praat, dan geef (gooi) ik hem weg.

Mvrgr Cor3
 
Beetje kort door de bocht vind je ook niet "consumentenhypers". :rolleyes:

Daarnaast begin je met "ik heb een nieuwe iMac" maar je hebt er geen garantie meer op?

Ben je er al achter wat de oorzaak is/zou kunnen zijn?
Geheugenproblemen veel voorkomen? Kan aan mij liggen maar ik volg 4 Apple-sites en heb het niet voorbij zien komen de laatste tijd. :confused:

Zoals BluRay ook al vroeg: Welk type is het? En uit welk jaar + maand
 
Zenuw

ik heb eens ge-googled en het is dus een computer IN een scherm, ik zou zeggen :

MAAK MAAR NIET OPEN :shocked:

als er wat gebeurd...

ik heb nog een zenuw over, en daar werk jij nu op

Moet de zwerfzenuw zijn, die wordt beschreven in Yogageschriften (hihi). Moet je inderdaad mee oppassen.

Mvrgr Cor3
 
consumentenhypers

Beetje kort door de bocht vind je ook niet "consumentenhypers". :rolleyes:

Daarnaast begin je met "ik heb een nieuwe iMac" maar je hebt er geen garantie meer op?

Ben je er al achter wat de oorzaak is/zou kunnen zijn?
Geheugenproblemen veel voorkomen? Kan aan mij liggen maar ik volg 4 Apple-sites en heb het niet voorbij zien komen de laatste tijd. :confused:

Zoals BluRay ook al vroeg: Welk type is het? En uit welk jaar + maand


consumentenhypers

Is inderdaad niet de plek hier, om daarover een discussie te beginnen.
Ik vind een consumentenhyper een ding dat meer belooft dan het waarmaakt. De mac is 2x zo duur als een Linux PC, maar als er iets mee is moet je hem wegbrengen, en ben je met reparatie opsturen en vooral productieverlies (omdat je er niet mee kan werken), meer kwijt dan hij nieuw kost. Nog niet gesproken over de problemen die dat allemaal oplevert in de praktijk. (klanten die niet bedient kunnen worden enz...)
Je moet eens een Ipod op een HIFI installatie aansluiten, en luisteren wat er voor onthoofd geluid uitkomt........enz....
Maar dat is een discussie voor een andere plaats.
 
Links en rechts boven het scherm zitten 2 nokjes welke je met een speciale Apple tool (part 922-7172) kunt losmaken (zonder tool breekt de boel geheid af).... daarna kun je overal bij....... Succes! :thumb:
 
Geheugenproblemen

Beetje kort door de bocht vind je ook niet "consumentenhypers". :rolleyes:

Daarnaast begin je met "ik heb een nieuwe iMac" maar je hebt er geen garantie meer op?

Ben je er al achter wat de oorzaak is/zou kunnen zijn?
Geheugenproblemen veel voorkomen? Kan aan mij liggen maar ik volg 4 Apple-sites en heb het niet voorbij zien komen de laatste tijd. :confused:

Zoals BluRay ook al vroeg: Welk type is het? En uit welk jaar + maand

Geheugenproblemen veel voorkomen? Kan aan mij liggen maar ik volg 4 Apple-sites en heb het niet voorbij zien komen de laatste tijd.

Als eerste ben ik gaan googelen, en had binnen 10 minuten al aardig wat info,
Daarna natuurlijk naar de dichtstbijzijnde Appelstore, waar ik hoorde dat het een bekend probleem was. " De 5 piepjes, en dan niks meer".
Breng maar hier, dan sturen wij hem op, en krijgt u vanzelf bericht......
Echt onbekend is het niet dus bij Appel....
 
cor3 ik ben het helemaal met je eens
ik heb een macbook pro na 3 dagen gelijk die stomme nvidia videokaart kapot
na een nieuw logicboard weer na een week stuk nu het geheugen
nu is hij weer kapot en had ik hem mee naar de apple store genomen en hem in de winkel gemolt (je moest hun gezichten zien joh!:p)

zelf heb ik ook een imac maar als je die een uur gebruikt lijkt het net alsof je achter een stofzuiger staat te werken

voor mij echt geen apple nu een ibook maar ik begin weer sloopneigingen te krijgen:p

ik raad een lenovo laptop aan
deze zijn ten minste van goed spul gemaakt i.p.v. plastic of gammel aluminium
echt troep is apple
ik ben het met je eens cor3 helemaal
 
En dus maar voorzien van een slotje.

Gaarne naar datum van topic kijken.Deze is wel erg belegen nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan