Hoe openen in maximaal venster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb enkele snelkoppelingen op het bureaublad geplaatst. Het zijn websites. Nu krijg ik nooit het maximale venster als ik de snelkoppeling activeer. Ik moet dus steeds het venster maximaliseren.

Waar moet ik wat aanvinken om de website meteen met maximale venster te krijgen?

Alvast 'dank-je-wel' voor het antwoord!

Eh.... vergat nog te melden:

Besturing is Windows XP (home)
en
browser is IE6

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Bedankt!

Werkt nu prima.

Klein aanvullend vraagje: hoe krijg ik de map Favoriten bij het startmenu?

Rechtsklik op de taakbalk/Eigenschappen, tabblad Menu Start, klik op Aanpassen, tabblad Geavanceerd en zet vinkje bij wat van toepassing is onder "Deze items in het menu Start weergeven" en klik OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan