• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe opslaan van afhankelijke variabelen/textboxen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mukizi

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2006
Beste mensen,

Voor een opdracht op mijn stage moet ik een formulier creeeren waarbij bepaalde gegevens dagelijks ingevoerd moeten kunnen worden. Deze gegevens moeten vervolgens opgeslagen worden(apart tabblad) het creeeren van een formulier en het opslaan van de gegevens in een ander tabblad is niet zozeer het probleem aangezien ik ongeveer zoiets al eens eerder heb gemaakt(zie bijlage exc doc) het probleem zit hem in de feit dat er bijvoorbeeld een probleem in een textbox moet worden ingevoerd en voor dit problemen moeten weer een aantal variabalen worden ingevoerd.
De ingevoerde gegevens moeten vervolgens middels queries etc aanroepbaar zijn zodat de problemen met bijbehorende variabelen op datum kunnen worden weergegeven.
Wie kan mij vertellen hoe bovenstaand verhaal ongeveer uitvoerbaar is?
Ik hoor graag iets

Groetjes
Mukizi

Bijlagen

Graag meer verduidelijking. Wat is exact je probleem? Hoe de invoer van textboxen wegschrijven in een cel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan