hoe patch installeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProMod

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
ik heb dus cod4 bestelt en nu heb ik 2 vragen
1 : kan ik vanaf patch 1,6 beginnen met patchen tot 1,7 en niet vanaf 1,1 beginnen ?
2 : als ik een patch installeer krijg ik altijd dit te zien :: opslaan uitvoeren anuleren wat moet ik dan doen om hem gewoon op achtergrond te krijgen als icoontje zodat ik hem kan installeren ?

2 : als ik een patch installeer krijg ik altijd dit te zien :: opslaan uitvoeren anuleren wat moet ik dan doen om hem gewoon op achtergrond te krijgen als icoontje zodat ik hem kan installeren ?

Gewoon bij 1.1 beginnen.

En als jij bovenstaande als melding krijgt als je wilt installeren, klopt er iets niet. Dit krijg je namelijk te zien op het moment dat je de patch download. Maar als je de patch naar je buroblad wilt downloaden, kies je opslaan en kiest de lokatie waar dit moet gebeuren. Kies je uitvoeren, beging de patch direct na het downloaden met installeren.

Laatst bewerkt:
eerst 1.6 installeren daarna 1,7

1.1 niet nodig..

(had je eventueel zelf ook wel even kunnen proberen)

Hhmm, zou toch zweren dat ik net zag staan dat je wel bij 1.1 moest beginnen. Maar als vanaf 1.6 lukt, gewoon daar voor gaan.

Gewoon bij 1.1 beginnen.

En als jij bovenstaande als melding krijgt als je wilt installeren, klopt er iets niet. Dit krijg je namelijk te zien op het moment dat je de patch download. Maar als je de patch naar je buroblad wilt downloaden, kies je opslaan en kiest de lokatie waar dit moet gebeuren. Kies je uitvoeren, beging de patch direct na het downloaden met installeren.

Oh sorry man ik bedoel als ik de Patch download dan staat UITVOEREN OPSLAAN ANULEREN
ik snap nog steeds niet wat ik daar moet doen want ik wil hem niet in een map opslaan gewoon op bureablad en dan openen en installleren.

EDIT: dus dan moet ik de patch downloaden opslaan in Bureablad dan staat ie gewoon op mn scherm ofnie en dan kan ik beginnen met installeren ? begrijp ik je nu ?>

Laatst bewerkt:
Inderdaad...Of je kiest uitvoeren, komt er niets op je buroblad en installeer je de patch meteen.

gewoon 1.6 voor 1.7 hoe je dit doet moet je zelf weten

Opslaan > uitvoeren
of direct
Uitvoeren
....

succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan