hoe plaats ik mijn te volle mailbox op mijn externe harde schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieuwsgierigaag

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Berichten
40
Beste computer experts,

Ik ontvang nu aldoor een venster bij het openen van mijn Windows Live Mail op mijn Windows 7 besturingssysteem dat zegt, dat ik niet meer mails kan verzenden noch ontvangen. Rechts onder op mijn werkbalk staat nog eens een FOUT melding.
De reden blijkt een overvolle mailbox te zijn. Ik wil de mails niet deleten waardoor ik gedwongen ben om alle mails elders op te slaan. Ik heb een externe schijf gekocht die ik wel in beeld kan krijgen via "computer". Maar hoe nu al de laatste 700 mails opslaan is voor mij volstrekt onbekend.
Zeer dankbaar ben ik u wanneer u de moeite wilt nemen mij daarin een hand te willen helpen.
Ik heb al wel een aantal absoluut onnodige mails deleted.
vriendelijke groet,
 
Windows Live Mail: blauwe knop, Opties, Mail, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap.

Daar kan je een Archiefmap aanmaken en al je mails naartoe slepen.
Deze heeft natuurlijk ook een fysieke lokatie op je schijf, en die is te kopieren naar je externe schijf.
Of je kan bij het aanmaken natuurlijk ook direct je externe schijf selecteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je keuze voor deze sectie echter gaat het om WLM en derhalve heb ik hem naar de juiste sectie verplaatst. Succes met het vinden van de juiste oplossing.
 
Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Ik ben verder tevreden over mijn eigen status en die van een vraag is geen begrip voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan