Hoe plaats je meerdere afbeeldingen in een Word bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Question101

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2014
Er is hier al eens eerder de vraag over gesteld, maar daar kwam een heel vaag antwoord op waar ik eigenlijk niks mee kon. Dus vandaar dat ik de vraag maar een keer stel.
Ik heb heel veel afbeeldingen die ik in een Word bestand moet invoegen. Echter gaat dat steeds maar per 1 afbeelding.

Weet iemand hoe je meerdere afbeeldingen in Word invoegt? Of misschien een bewerkprogramma waarmee ik makkelijk al die afbeeldingen onder elkaar kan plaatsen en dat uiteindelijk als '1 afbeelding' invoeg?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Question101

Sleep ze vanuit je verkenner naar je geopende Word bestand toe.
In Word2007 werkt dat in ieder geval.

Groeten Marcel

He Marcel,

Dan voegt die alsnog maar alleen de bovenste afbeelding toe :(

Andere ideeën? :)

Hmmm, vreemd, bij mij werkt het wel.
Wat voor afbeeldingen zijn het, jpg, bmp, gif....?

Welke Word versie gebruik je?

Groeten Marcel

Wanneer ik vanuit Word>>Invoegen>>Afbeelding kan ik m.b.v de CTRL toets ook meerder afbeeldingen kiezen en invoegen in 1 keer.

Groeten Marcel

Het zijn gewoon screenshots, maar ik heb Word voor op de Macbook Air, dus geen Windows systeem.

Ik hoor graag alle opties! :)

Misschien een programma die afbeeldingen onder elkaar kan zetten..?

Wanneer ik vanuit Word>>Invoegen>>Afbeelding kan ik m.b.v de CTRL toets ook meerder afbeeldingen kiezen en invoegen in 1 keer.
Op een Macbook is het misschien een andere toets dan CTRL om bestanden te selecteren.

Groeten Marcel

Ik heb een macro geschreven die mijn afbeeldingen door middel van gekoppelde bladwijzers allemaal automatisch in een worddocument plaatst. Mocht dat een oplossing voor jou zijn, dan hoor ik dat wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan