Hoe pop-ups te voorkomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijdf

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2004
Berichten
9
I heb pas mijn hele computer geformatteerd and Win XP en Pro opnieuw geinstalleerd. Maar voordat ik weer allerlei gekke dingen ga doen (zoals Kazaa gebruiken en dat is vragen om pop-ups!) is er een manier of tool om pop-ups tegen te gaan, zelfs als Kazaa gebruikt wordt?

Bedankt.
 
om sowieso een paar pop ups te sparen raad ik u aan om

Shareaza tegebruiken of gewoon een nieuws groep is nogbetter

kazaa iz net een spons (een spons trekt water aan ) maar kazaa popups en virusen
 
Sowieso zou ik graag een of andere handige pop-up killer hebben geinstalleerd. Liefst van microsoft ofzo... kent iemand eentje toevallig?
 
Maar voor de lite versie moet ik betalen en daar heb ik juist geen zin in. ;)

Maar de google toolbar is wel steeds in beeld als je met IE aan het surfen bent, of niet?
 
Geplaatst door helpmijdf
Maar voor de lite versie moet ik betalen en daar heb ik juist geen zin in. ;)

Maar de google toolbar is wel steeds in beeld als je met IE aan het surfen bent, of niet?

Ja, maar het is wel een goede popupkiller.

En Kazaa lite is voor zover ik weet gewoon gratis? :confused:

Gewoon via www.filemirrors.com op klite zoeken.

http://windows.online.pl/pliki/klitekpp241e.exe

Deze is denk ik gewoon Engels..

Have fun ;)
 
Geplaatst door helpmijdf
Maar voor de lite versie moet ik betalen en daar heb ik juist geen zin in. ;)

Maar de google toolbar is wel steeds in beeld als je met IE aan het surfen bent, of niet?

1. Waarom moet jij voor KazaaLite betalen?

2. In de Google Toolbar zit een pop-upkiller, maar er zijn ook genoeg 'losse' pop-upstoppers te vinden. Er zijn trouwens ook browsers waar een pop-upkiller al standaard in zit, zoals Mozilla Firefox.
 
Als je naar kazaa.com surft dan kun je kiezen voor de normale en lite versie. Voor de laatste moet je betalen - maar dat is dan ook de legale download plaats. ;)

Ik zal die download link van breezer eens proberen.
 
Filemirrors is ook een legale site, hoor. Anders gaf ik de link niet uiteraard.
 
Natuurlijk, maar ik heb het meestal niet zo op mirrors, maar dat ben ik maar. :)

Ik heb Kazaa Lite nu geinstalleerd en het ziet er om te beginnen al gewoon beter uit, strakker, en in XP formaat. Bedankt. :)
 
Hoe uninstall ik de Google Toolbar?

Ik wil namelijk nu Zero Popup Killer gebruiken, welke het veel beter doet dan de Google Toolbar op mijn test-pc.

Zero Popup Killer blokkeert tenminste ook o.a floating ads (nieuwe soort ads).
(http://www.tooto.com/popup-killer/index.htm)

A small, effective and intelligent anti-popup, anti floating ads, web spies and anti activeX spyware product than can kill annoying popup windows, floating ads and activeX spywares and protect your privacy without human intervention by using artificial intelligent and intelligent agent technologies. It has the features to clear Cache, Cookies, Favorites, AutoComplete Forms and Passwords, AutoComplete Web Addresses and History. It also speedups the surfing and downloading speed of your Internet Explorer by up to 2 to 6 times.

Er zit geen spyware-**** in en dat soort troep in. Je moet wel key invoeren om hem volledig te kunnen gebruiken.

Maar goed, iemand die dus weet hoe ik de Google Toolbar uinstall? (Hij staat niet in Software en ik zie nergens een uninstall-icoon)

-edit-

Laat maar, ik moest een weergave aanzetten in Software :rolleyes:. Ik zag em nu wel en kon em uninstallen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan