hoe raak ik bekend bij google?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Dag allemaal

Dit forum heeft al verschillende soortgelijke vragen en de meeste tips aldaar heb ik al uitgevoerd, maar ik ben niet bekend bij google. Heeft iemand enig idee hoe lang dat ongeveer kan duren? Ik dacht een paar dagen maar inmiddels komt het in de buurt van anderhalve week. Ik heb de site www.xs4all.nl/~fsas opgegeven bij google (addurl).
Ik vrees dat ik iets verkeerd doe maar ik weet niet wat. Het gaat me op dit moment nog niet eens om de ranking, maar ik gebruik een term (anjozegels) die verder niet op google bekend is dus zou ik als het goed is daar hoog in de ranking op gevonden moeten worden.

Zou iemand svp even in de code van de site kunnen kijken om te zien wat ik verkeerd doe?

alvast met dank

Dag John

Had ik al naar gekeken, maar ook uit de wizard die daar op staat blijkt dat ik niet bekend ben.
Ik heb geen sitemap (het is een heel eenvoudige site) maar ik had begrepen dat dat ook niet nodig was.

Heeft het zin om het webmastershulpprogramma te downloaden? Dat werkt toch alleen als je al bekend bent bij google (om de ranking evt te verbeteren) of heb ik het mis?

groetjes, Anjo

Dag John

Had ik al naar gekeken, maar ook uit de wizard die daar op staat blijkt dat ik niet bekend ben.
Ik heb geen sitemap (het is een heel eenvoudige site) maar ik had begrepen dat dat ook niet nodig was.

Heeft het zin om het webmastershulpprogramma te downloaden? Dat werkt toch alleen als je al bekend bent bij google (om de ranking evt te verbeteren) of heb ik het mis?

groetjes, Anjo

Het kan een tijdje duren oordat google je vind :)
gwn keywords toevoegen aan je pagina :)

Groet

Het kan een tijdje duren oordat google je vind :)
gwn keywords toevoegen aan je pagina :)

Groet
Weet ik, maar ik vraag me vooral ook af hoe lang dat kan duren voordat ik moet gaan denken dat ik iets verkeerd doe. enkele dagen? enkele weken?

Overigens heb ik zojuist een sitemap toegevoegd bij google...

zelf heb ik gemerkt dat het een, twee weken of iets dergelijks duurt. Mischien langer. Je moet gewoon geduld hebben... Ik gebruik zelf gewoon simpele link-sitemaps.

:thumb:

Trouwens, google geeft zelf aan of er een fout is. Geen nieuws is goed nieuws!

Het was inderdaad alleen een kwestie van geduld hebben! Inmiddels ben ik via google te vinden.

met dank voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan