Hoe raak ik deze toolbar kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
532
Telkens wanneer ik Internet Explorer opstart krijg ik een hoogst irritante toolbar te zien (zie bijlage). Met geen mogelijkheid kan ik hem verwijderen. Wegklikken heeft geen zin. Hij komt de volgende keer toch weer terug.

Ik heb mijn pc gescand met Spybot en Ad-Aware. Dit heeft (althans voor deze toolbar) geen effect. Hij is er nog steeds. Ook een virusscan met Norton levert niks op.

Nog misschien interessant om te weten is dat de toolbar na een paar seconden gevolgd wordt door een pop-up van de Smiley Central.

Wie helpt me van dit ding af?
 

Bijlagen

  • toolbar .jpg
    toolbar .jpg
    18,8 KB · Weergaven: 159
Geplaatst door Pepermuntje
Telkens wanneer ik Internet Explorer opstart krijg ik een hoogst irritante toolbar te zien (zie bijlage). Met geen mogelijkheid kan ik hem verwijderen. Wegklikken heeft geen zin. Hij komt de volgende keer toch weer terug.

Ik heb mijn pc gescand met Spybot en Ad-Aware. Dit heeft (althans voor deze toolbar) geen effect. Hij is er nog steeds. Ook een virusscan met Norton levert niks op.

Nog misschien interessant om te weten is dat de toolbar na een paar seconden gevolgd wordt door een pop-up van de Smiley Central.

Wie helpt me van dit ding af?


Precies dit probleem van die toolbar heb ik ook! :(
Echt heel irritant die toolbar!
Iemand ideeen, voor het verwijderen?

Gr,
Benjamin
 
Geplaatst door benjamin12345



Precies dit probleem van die toolbar heb ik ook! :(
Echt heel irritant die toolbar!
Iemand ideeen, voor het verwijderen?

Gr,
Benjamin

Je zou eens de link van vanschagen ook eens doorkunnen nemen
 
Is CWshredder oplossing

Ik heb eens succes gehad met een programma CWshredder dat op het internet te vinden is. Dit programma is in staat diverse irritante toolbars te verwijderen.

Arno.
 
Re: Is CWshredder oplossing

Geplaatst door arnoderuig
Ik heb eens succes gehad met een programma CWshredder dat op het internet te vinden is. Dit programma is in staat diverse irritante toolbars te verwijderen.

Arno.

CWShredder helpt alleen tegen spyware van CWS. Het is zeer de vraag of de vraagsteller daar last van heeft, het is veel waarschijnlijker dat dit Lop.com is (en dan helpt CWShredder dus niet). Gewoon even een HijackThis-log plaatsen, de experts zien dan wat het is en geven aan wat de juiste remedie is.
 
hallo Pepermuntje,

Ik heb gister dat bedrijf van die toolbar ge emaild en gevraagd of zei iets hadden waarmee ik die toolbar weg kon halen, en ja dat hadden ze. Het helpt echt uitstekend, ik ben er echt blij mee! :D Het is namelijk een uninstal programmatje. Ik heb het op me computer staan, als je het nog nodig hebt moet je even mailen; "Dan verwijder ik me email adres maar, als jullie toch geen intresse hebben!"

groeten benjamin
 
Laatst bewerkt:
Ik mag dan misschien een beetje wantrouwig zijn, maar is dit wel helemaal kosher wat Benjamin aanbiedt?
Bedrijf gemaild? Welk bedrijf is dat? Een spywarefirma die zelf een uninstall prog aanbiedt lijkt me sowieso al vreemd. Dat moet dan ook op internet staan en algemeen bekend zijn op het net.
Ik vertrouw niet helemaal wat Benjamin allemaal zegt. Temeer omdat dit zijn eerste en enige bericht op deze site is. Heb meer het idee dat hij me een virus wil sturen. Als ik het fout heb dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
 
Bedrijven die ongevraagd rotzooi op je pc zetten vertrouw ik sowieso niet, ook niet niet als ze een verwijderinstructie aanbieden. Pepermuntje, je opperde dit zelf al dus gewoon de raad opvolgen middels het plaatsen van een Hijack This Log, zoals Van Schagen en Buffy al aangeven. Mogelijk staat er nog meer ongein op en wordt je verder geadviseerd hoe dit te verwijderen.
 
Die hi-jack this had ik inderdaad al geplaatst. Misschien handig als ik de link even geef
 
Hallo. Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb alles gelezen en gedaan,maar ik blijf met die rot balk zitten. Het lijkt me ook sterk dat 'n bedrijf die er voor zorgt dat zoiets op je pc geplaatst wordt ook nog 's software ontwikkeld om het te verwijderen. Er staat onder programfiles wel 'n map en die heet MyWebSearch,die heb ik ook al eens verplaatst maar ik bleef met die balk zitten.
Wie weet wat ik precies moet doen. Alvast bedankt
 
Naja dan geloven jullie mij toch lekker niet!
Dan blijf je maar lekker zitten met die 'leuke' reclame ! :thumb:
Bij mij is het in ieder geval weg! :p
En waarom zou ik jou een virus willen sturen?:confused: , maja goed, als je me niet geloofd dan niet he!

PS: het is me eerste bericht omdat ik nooit problemen heb met me computer, nu het ik problemen met irritante spyware dus heb ik me aangemeld bij dit forum om raad te vragen!
 
Ik hoef dat niet meer te lezen want bij mij is het al weg en dat uninstal programma van mij gaat het veel makkelijker!! :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan