hoe read-only files verwijderen van promo usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

leone

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
hello,

Ik heb ergens een usb stick gekrgegen waar reclame op staat. HEt is een speciale usb stick want hij gedraagt zich als een cd-rom. Als je hem insteekt komt er een verwisselbare schijf maar ook een cd-rom bij. deze cd-rom start automatisch op zodat de reclame komt.

Ik heb al vanalles geprobeert maar ik krijg dat er niet af.

iemand een idee?

kan je in "deze computer" de usb-stick zien?

zo ja: alle files die erop staan, en die je nog wil behouden moet je kopieren naar een plaats op je harde schijf.
Rechtermuisklik dan in Deze Computer op die USB-stick en selecteer formatteren..
selecteer dan FAT32 bij bestandssysteem. klik dan op starten. nu word die hele usb-stick geformatteerd (= de volledige usb-stick word gewist)

formateren heb ik al geprobeert. Op de usb stick onder versisselbare hd staan er geen bestanden. De bestanden staan op de "fake" cd rom.

... heb je echt al eens laten formatteren? want als dit al gebeurd werd, is normaal de volledige usb leeg, staan er geen bestanden meer op die usb

en als je zegt dat alle bestanden op die fake CD-rom staan, wil dat ook zeggen dat de bestanden nog op de usb staan, dus probeer maar nog eens opnieuw te formatteren.

Laatst bewerkt:
ik heb hem nog maar eens geformateerd maar de usb als verwisselbare schijf was al compleet leeg. De fake- cdrom daarentegen heeft toch een grootte van 2.3 mb en dat bllijft nadat ik formateer.

probeer eens via Ubuntu, of je de live-CD (ISO) kan downloaden, op schijfje branden, booten vanaf die CD, en vanuit Ubuntu nog eens kijken of het hetzelfde is (Zorg wel dat het een CD/DVD-RW is, zodat het schijfje niet verloren is ^^)

en vanuit ubuntu nog eens opnieuw formatteren en NIET SNEL FORMATTEREN!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan