Hoe repareed ik een videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gideonxiron

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2013
Ik heb mijn oude Acer Aspire 9305 gevonden in de kast.
Alleen de videokaart doet het niet.
Heeft iemand een tip om dit te maken?
Bedankt!

laptop of gewone pc
bij laptop zal dat niet gaan lukken
bij gewone pc een andere kaart kopen

laptop of gewone pc
bij laptop zal dat niet gaan lukken
bij gewone pc een andere kaart kopen

Het is een laptop, er was een truc met een aansteker maar zal dit kunnen?
Het is enkel om de harde schijf leeg te maken en daarna weg te gooien.

het beste dat je kan doen is de hdd er uit hallen en als er nog iets op staat dat je nodig hebt hem aan een andere pc hangen

Er is geen truc met een aansteker, wel eentje met een oven of verfbrander (zou ik zelf niet doen).

Harde schijf leeghalen kan je veel simpeler: harde schijf aan een andere pc of laptop hangen en dan leeghalen. Dat kan gewoon omdat laptop harde schijven gewoon een SATA aansluiting hebben ;) Eventueel kan je zelfs de harde schijf als externe harde schijf inzetten door voor een paar euro een externe hdd behuizing te kopen met usb.

ja kan
1.je hdd van je laptop in een pc plaatsen door bv de dvd drive sata en voeding aftekopelen en deze te gebruiken voor je hdd van je laptop (doe dit enkel als je iets weet van pc s en je moet eerst je pc afsluiten)
2.een usb to sata adapter kopen ( ik zou dit niet doen omdat het weggesmeten geld is 15 euro ongeveer)
3.een hdd 2.5 sata behuizing kopen ( dit kan je best doen als je je hdd als externe hdd wil gebruiken of als je optie 1 niet kan )

Opgelost, toch even met een aansteker geprobeerd en werkt weer, nu al een uurtje ongeveer.

pfff een aansteker echt niet heb je dat ding helemaal uit elkaar gehaald en er een aansteker tegen gehouden ofzo ik geloof er niets van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan