Hoe reset ik Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik wil graag mijn outlook 2003 volledig resetten. Dus al mijn instellingen wil ik terug naar default... Een herinstallatie lijkt niet te helpen. (denk omdat hij dingen uit het register blijft inladen,dus die moeten ook weg)...

weet iemand hoe ik dit kan doen?

thanks!

Hoi,

Maak een nieuwe gebruiker in Windows voor jezelf aan ..... je krijgt dan weer een 'maagdelijke' Outlook.
Vraag echter: gaat het nou écht om de instellingen, of om de (weergave van) je gegevens?

Ik heb het probleem dat als ik een newsletter verstuur (voor mijn werk, die ik aan maak in een apart content management systeem) naar een groep mensen, de layout ervan helemaal door de war gaat. En ik denk dat het met een instelling te maken heeft, maar weet niet wat. Dus vandaar dat ik hem wil resetten...

Volgens mij hoef je geen nieuwe Windows gebruiker aan te maken. Wellicht helpt dit:

Ga naar Start » Instellingen » Configuratiescherm » E-mail » Profielen weergeven...

Klik op Toevoegen.. » Geef een andere profielnaam op dus NIET "Outlook" dat is de namelijk een standaard naam.

Voer de configuratie uit alsof je voor het eerst Outlook instelt. Als je daarmee klaar bent kom je weer in het scherm E-mail en kan je, je nieuwe profiel selecteren. Doe dat en geef vervolgens aan dat je dit nieuwe profiel altijd wil openen.

Je behoudt op deze manier wel je oude profiel, maar je nieuwe profiel wordt geopend. Lijkt mij een prima manier om te testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan