hoe schakelen tussen mohaa en ander programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

F-legion

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2003
HAllo,

Ik heb het probleem dat ik niet kan schakelen tussen Medal of Honour Allied Assault en een ander programma.

Normaal bij ander proggies gaat dat met Alt-tab of Esc, maar met Mohaa, moet ik eerst altijd helemaal het spel afsluiten en dan kan ik pas iets in een ander programma doen.

Wie weet er een oplossing, want ik vind het verrekte lastig, zeker als ik multiplay doe en af en toe email messages will bekijken!

En als je de Windows-key indrukt? (De toets met dat Windowsvlaggetje). Zie je dan wel de andere programma's?

Groetjes,
Bennie

schakelen tijdens een spel is zowiezo niet zo'n erg goed plan! meestal gaat je spel daar niet bter van draaien! dus.. gewoon niet doen! :)

Geplaatst door Zpidey
schakelen tijdens een spel is zowiezo niet zo'n erg goed plan! meestal gaat je spel daar niet bter van draaien! dus.. gewoon niet doen! :)

Wat is dit nou weer voor een antwoord? Hoezo gaat het er niet beter van lopen? Ik switch ook regelmatig even en levert echt geen probleem op.
Ik kan trouwens met MOHAA gewoon switchen:confused:

Heb je niet van die knoppen op het toetsenbord zitten?
bijvoorbeeld "My computer" druk daar dan op dan ga je vanzelf naar de desktop.

Geplaatst door Caspar107

Wat is dit nou weer voor een antwoord? Hoezo gaat het er niet beter van lopen? Ik switch ook regelmatig even en levert echt geen probleem op.
Misschien bedoelt hij/zij:
als je pc nét voldoet aan de systeemeisen van het spel, is het niet verstandig te gaan switchen.

Soms wil ik schakelen met mohaa in mutliplayer om te zien waar mijn maten uithangen op dat moment.

Maar de windows key werkt ook niet, ligt het dan aan een instelling of zo?

In het spel zelf kan ik gewoon alle toetsen gebruiken die ik ingesteld heb!

Alleen dus switchen naar ander programma gaat niet...

Hopelijk komt er iemand met een oplossing.. :)

Ik heb altijd aan mijn kinderen uitgelegd, als je even wilt stoppen, of een spel wilt laten lopen om b.v meer geld te krijgen.............even alt/ tab en hij verdwijnt naar de taakbalk.
En kan je gewoon even surfen naar de website van het spel bijvoorbeeld.

Tot dat mijn zoon Boris zei: he pap, het lukt niet, hoe kant dat nou? ( spel vergeten waar het niet mee ging) nou zei ik, klik maar op het windowsvlaggetje en dan ga het startmenu open, hahahahahaha, hij kwam gewoon dat spel niet uit?!

Conclusie? zou het niet weten, bij sommige spellen gaat het gewoon niet ( alleen vreemd dat casper het wel kan)!!??

Nou inderdaad, sleutel, dat is dus wat ik zo vreemd vind.

De een kan het gewoon wel, en de ander, waaronder ik en jij, niet!

Dan moet het toch aan een bepaalde instelling liggen?

Geplaatst door headout
Wat voor pc heb je qua specs?

Heeft er volgends mij niks mee te maken, zelfde spel stond bij mijn zoon en bij mij op de comp ( hij zei pap kijken of het op jouwe wel kan) en lukte evengoed niet?!

De een is een PIII met win98SE en de ander een PIV met winMe

Spel draait verder goed op beiden, alleen op beiden kan ik niet schakelen.

Geplaatst door sleutel

Heeft er volgends mij niks mee te maken, zelfde spel stond bij mijn zoon en bij mij op de comp ( hij zei pap kijken of het op jouwe wel kan) en lukte evengoed niet?!
Volgens mij was de vraag gericht aan F-legion, maar goed.
Als dat er niets mee te maken heeft: vertel maar waar het dan wel door komt, want blikbaar weet jij al dat het niet door je specs kan komen!

//edit: F-legion:

sytem requirements:
450MHz or faster
192 MB of RAM (256 MB under Mac OS X)
Graphics Acceleration Required (ATI Radeon, NVidia GeForce or better)
32 MB of video memory recommended (requires 16 MB)
Multiplayer Requirements:
Internet and LAN (TCP/IP) play supported
Internet play requires a 56 Kbps or faster connection

Voldoende geheugen?

Laatst bewerkt:
Het geheugen 128 mb, zal het probleem zijn vrees ik dan.

Is dan wel alleen voor het schakelen, rest werkt wel goed.

Geplaatst door F-legion
Het geheugen 128 mb, zal het probleem zijn vrees ik dan.

Ook de PIV heeft "maar" 128 mb?
WinMe heeft 32 mb minimaal nodig, maar dat is erg krap. Icm een spel als MOhaa, wordt het dan (denk ik) allemaal iets teveel van het goede.

Geplaatst door headout

Volgens mij was de vraag gericht aan F-legion, maar goed.
Als dat er niets mee te maken heeft: vertel maar waar het dan wel door komt, want blijkbaar weet jij al dat het niet door je specs kan komen!

inderdaad kan schakelen niet door de specs komen, en ik weet dat de vraag aan F-legion was gesteld, maar ik praat gewoon mee, mag toch????:D

Geplaatst door sleutel
inderdaad kan schakelen niet door de specs komen, en ik weet dat de vraag aan F-legion was gesteld, maar ik praat gewoon mee, mag toch????:D

Tuurlijk, maar kom dan wel met zinnige vragen of antwoorden. Nu opnieuw zeg je dat het niet door de specs kan komen, maar er is allang aangetoond dat het in het geval van F-legion wel door zijn specs komt. :)

Over jou probleem kan ik niets zeggen, ik weet je specs niet.

//edit: of staan de woorden schakelen en niet verkeerd, en moet de zin worden:
inderdaad kan niet schakelen door de specs komen,...
:D

Laatst bewerkt:
Heb inmiddels een oplossing via een ander forum :)

'Alt Enter', brengt mohaa in venster en kun je alles doen in windows.

Weer Alt Enter is weer terug in full screen!

Sorry was van het mooie weer aan het genieten ( beetje zonnen en tafeltennissen).

Specs zoon: P2 350 Mhz geforce 32 mb. 256 sdram

Specs vader: P3 800 Mhz elsa gladiac geforce 32 mb 384 sdram.

Maar ben bij voor legion dat ie een oplossing heeft, zal het ook bij mezelf eens proberen.

Groetjes Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan