hoe seed ik mijn zelfgemaakte torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

merik

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
41
ik ben een komplete noob in het p2p gedoe dus het spijt me als ik je niet snap:S
ik heb een vraagje:

ik heb een torrentfile gemaakt met behulp van een kleine tutorial en alles ging goed en heb heb hem geupload op thepiratebay maar hoe kan ik het nu seeden??? want ik heb heb nu al een stuk of 6 peers.
 
Door je torrentprogramma te openen en daar je eigen torrent in te laden. Deze word dan gecontroleerd en daarna zal deze gaan seeden.
 
Dan zal je dat eerst moeten doen. Als deze vervolgens klaar is kan je gaan seeden.
 
dat is nu juist het probleem hij download niet want ik heb geen seeds :S
 
En je hebt bij het opstarten van de torrent wel netjes verwezen naar de lokatie waar het te seeden bestand staat?
 
ja ik heb die magnet url op een torrentsite (waar ik hem geupload had) ingevoert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoel je opslag lokatie.

Op het moment dat jij een bestand middels een torrent gaat seeden, open je de torrent in je programma. Je krijgt dan de vraag waar deze opgeslagen moet worden. Dan moet je uiteraard verwijzen naar het bestand dat jij wilt seeden. Geef jij een andere lokatie aan dan zal het programma inderdaad proberen het bestand te downloaden.
 
Kan je zelf doen ;)

Rechts onderaan in beeld klikken op vraag is opgelost!

En fijn dat het werkt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan