Ik heb dus een Sony CCD-V50 van tig jaar geleden. Ik heb nog een zooi 8mm Bandjes (HI8 denk ik) van Maxell (Maxell p5-90) liggen die ik graag wil overzetten op DVD of zo. Ik wil ze aansluiten op mijn tv om ze eerst te bekijken (en dan eventueel opnemen met mijn dvd recorder als dat gaat)..maar goed eerst dus bekijken maar ik weet niet hoe ik dat ding moet aansluiten. heb net een nieuwe lcd hd ready bla die bla met een zooi ingangen.. de camera heeft een kabel erbij met aan 1 kan de camera aansluiting.. en aan de andere kant een kabel die lijkt op de kabel van een gewone tv kabel (en dan het mannetje zeg maar)... maar weet niet precies waar ik die in moet steken, zonder iets kapot te maken natuurlijk.
Iemand een idee? Zou de bandjes ook op camera willen bekijken, maar die viewfinder werkt niet meer of zo... hij neemt op (lens versteld lampje brand) en zo..maar ik kan gewoon niets zien door die finder.. ) is gewoon een oud ding..maar zou die tapes wel willen hebben op DVD...
thanks voor alle hulp!
Iemand een idee? Zou de bandjes ook op camera willen bekijken, maar die viewfinder werkt niet meer of zo... hij neemt op (lens versteld lampje brand) en zo..maar ik kan gewoon niets zien door die finder.. ) is gewoon een oud ding..maar zou die tapes wel willen hebben op DVD...
thanks voor alle hulp!