Hoe snel is je verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door gast0225
ja, ja, binnen Powerpoint met de decimale "punt" goochelen en dan een screendump maken kan ik ook...................... :D :D :D :D :D

Dat zou natuurlijk kunnen, maar waarom zou je dat doen als het zo op je scherm staat :p :p

we zijn inmiddels wel erg ver afgedwaald vam Mcaffee.
 
was ook maar een geintje :D :D :D en idd. we zijn ietwat offtopic, ik zal mijn mond houden ;)
 
speed test

@home breedband:

File Size: 150.005 KB
Time Elapsed: 1.76 seconds

--------------------------------------------------------------------------------

681.84 Kbps
(85.23 KBps)
 
hallo mensen dit is die van kijn bij nuria

snel_62194208164_489446.JPG
 
Geplaatst door TonyMontana ede
hallo mensen dit is die van kijn bij nuria

Wat is je upload, daar ben ik namelijk zeer in geinteresseerd.
Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door BBKiller4Life
Geplaatst door TonyMontana ede
hallo mensen dit is die van kijn bij nuria
Wat is je upload, daar ben ik namelijk zeer in geinteresseerd.
Alvast bedankt

hallo hier heb ik wel een betere tabel met alles erop

test%202_62194208164_169334.JPG


en hier nog eentje

testje_62194208164_839552.JPG


weet je zo genoeg

greetz my
 
Ik weet genoeg @home breedband doet niet onder voor Chello+, als ik zo je resultaten bekijk bij Nuria en die van McAffee.

Tja op de upload na dan, dat is nog steeds een doorn in mijn oog en snap eigenlijk niet waarom @home hem zo inknijpt, het is nl. zwaar irritant als je een hoop moet uploaden via FTP, duurt zooooo lang.

Grtz
 
Geplaatst door virtually
Ik weet genoeg @home breedband doet niet onder voor Chello+, als ik zo je resultaten bekijk bij Nuria en die van McAffee.

Tja op de upload na dan, dat is nog steeds een doorn in mijn oog en snap eigenlijk niet waarom @home hem zo inknijpt, het is nl. zwaar irritant als je een hoop moet uploaden via FTP, duurt zooooo lang.

Grtz

Wat kost chello+ dan ???
 
Dat word me echt te dol word tijd dat we dan ook maar @home breedband hier krijgen .
 
Geplaatst door roby
Dat word me echt te dol word tijd dat we dan ook maar @home breedband hier krijgen .

Denk dat nooit zal gebeuren, anders zitten ze in elkaars vaarwater, denk ik zo.
Ik weet ook niet of daar onderling afspraken over zijn gemaakt, maar lijkt me wel. Ik kan hier nl. geen chello krijgen en €79,95 is ook erg veel.

Groetjes

Het is ook niet altijd feest bij @home, maar daar heb ik eigenlijk weinig last van. Zit blijkbaar op en gunstige plek. :)

http://www.troublesathome.nl/logboek/discus/messages/board-topics.html

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Nog even op de valreep (vacantie):
File Size: 150.005 KB
Time Elapsed: 3.004 seconds

--------------------------------------------------------------------------------

399.52 Kbps
(49.94 KBps)

Met chello classic
 
...en ongeveer 15 minuten later:
File Size: 150.005 KB
Time Elapsed: 1.593 seconds

--------------------------------------------------------------------------------

753.36 Kbps
(94.17 KBps)

tenminste ietsje beter
confused.gif
 
Voor we slapen gaan

Zie Bijlage:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door virtually
Denk dat nooit zal gebeuren, anders zitten ze in elkaars vaarwater, denk ik zo.
hehe...dan heb ik mazzel...hier kunnen we kiezen tussen @home en chello...we hebben dus nu @home :D
 
My results

File Size: 150.005 KB
Time Elapsed: 1.633 seconds

--------------------------------------------------------------------------------

734.88 Kbps
(91.86 KBps)


Groetjes Lientje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan