hoe spotnet configureren met payserver Eweka

• Onderwerp starter Onderwerp starter stuk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stuk

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Hallo,
Ik gebruik spotnet en wil nu gebruik gaan maken van een payserver. ik wil Eweka hiervoor gaan gebruiken.
Moet ik nu bij of in spotnet nog dingen wijzigen. en ik moet toch b.v. Grabit hierbij gaan gebruiken, en deze zal dan toch ook geconfigureerd moeten worden. is er ergen een uitleg hoe ik e.e.a. werkend kan gaan krijgen.
Alvast vriendelijk dank,

Allereerst telt natuurlijk je snelheid van je Internetabo.
Daarnaast de snelheid van je Eweka abo en het aantal threads dat je in Grabit hebt ingesteld.

Allereerst telt natuurlijk je snelheid van je Internetabo.
Daarnaast de snelheid van je Eweka abo en het aantal threads dat je in Grabit hebt ingesteld.

Het val me op dat ik in Grabit geen enkele activiteit zie tijdens het downloaden. ook zou ik niet weten waar ik het aantal threads kan instellen, ik weet eingelijk niet eens wat er mee wordt bedoeld.
Groet,

Threads zijn het aantal connectoren waar je vanaf download
als non-payable user heb je geloof ik een maximum van 3 threads.
als pay user ligt het aan je abbonement die je koopt maar uit mijn hoofd minimaal 20 threads. dus beter gezegt. ook veel sneller.
Bij usenet kan je een trial nemen van jou gewenste snelheid en kan je testen of je goed download.
Dan kun je uiteindelijk beslissen welk abbonement je wilt kopen.
[Let wel op de internetsnelheid die je nu hebt, stel je hebt een abonnoment van 20MB/s dan moet je niet de 50MB/s gebruiken want dat heeft geen zin.
dan is 20 het maximum wat je er dan uit kan halen]

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan