hoe systeem bestand plaatsen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

darknez

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
hallo ik heb een tv kaart van medion van een vriend gekregen en de cd daarvan maar daar staat een systeem bestand op heeft iemand enig idee hoe ik die kan instaleren als ik bij systeem bestand kijke staat er een vraagteken bij de kaart

Welkom bij de Helpmij !

Zo'n cd hoort uit zichzelf te starten als je die in de drive doet. Doet die dat niet, zet dan verborgen mappen en bestanden weergeven aan in de verkenner, inclusief de optie om bekende bestandsextensies wél weer te geven.

Als je dit hebt gedaan, zal er ongetwijfeld een .exe zichtbaar worden.

nee hij doet het nog steeds niet heb het gedaan wat je zij en niets maar kan ik niet zelf dat systeem bestand ergens neerzetten in windows map ofzo ik heb een foto van de map

my.php
[/URL][/IMG]

hoop dat iemand een oplossing weet

Oké, dan gaan we het anders proberen.
De kaart zit in het Slot, da's de uitgangspositie.
Als je de pc opnieuw opstart, kunnen zich 3 situaties voordoen:

1. Windows herkent de kaart en installeert de benodigde software (drivers) uit de Windows cabs. (Hoef je niets te doen, na afloop werkt de kaart)

2. Windows herkent nieuw hardware, maar heeft niet de software (drivers) beschikbaar. In dat geval geeft de Wizzard van "Installatie" je de mogelijkheid om zelf de lokatie op te geven waar Windows de drivers (software) kan vinden. Geef hier dan (vanzelfsprekend) het Pad naar de CD op.

3. Windows herkent de kaart in het geheel niet. In dat geval moet je naar Configuratiescherm en daar kiezen voor "(nieuwe) Hardware". De overige stappen vind je hierboven onder 2, te beginnen met "zelf de lokatie..............."

Succes!

ik heb dat ook gedaan eerst de cd laten draaien maar werkte niet toen deed ik zelf driver kiezen toen ging in naar de cd en klikte het aan en toen zij die dat hij hem niet kon insteleren met die driver :S

thnx voor je hulp (Y)

Tja, dan wordt het ook voor mij even lastig, ik kan weinig anders (eigenlijk niets dus) meer verzinnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan