Hoe Systemtray Icons Verwijderen...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Hoi,
Ik ben bezig met wat overbodige bestanden van mijn pc te verwijderen. Nu blijkt dat ik als ik kijk bij "Niet actieve pictogrammen verwijderen" in de eigenschappen van mijn taakbalk, er nog heel wat progamma Icoonen staan die ik al lang niet meer gebruik. En ze staan nog door elkaar ook! Mijn vraag is nu: Waar kan ik die dingen vinden...en hoe verwijder ik ze?
Ik zet er een screenshot bij zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 79
Ik neem aan dat die programma's wel weg zijn uit je systray, maar alleen nog bij "niet actieve pictorgrammen" staan?
Ik ben ook benieuwd, heb er ook nog een paar staan namelijk.

Dat is dus precies wat ik bedoel ja. Trillian, PestPatrol en DietK bijvoorbeeld bestaan op mijn systeem allang niet meer.
Caspar, staan ze bij jou ook zo door elkaar heen. de verkeerde icon bij het verkeerde programma?

Dat heb ik wel eens met Winmx. Opent met een ander icoontje :) Of een adres met een heel ander icoontje.
Er is al eerder een tread geweest over het verwijderen van maar ik weet niet hoe het afliep. In ieder geval zit ik er ook met die rommel.

systemtray xp

Heb hetzelfde probleem, doch krijg de passieve iconen ook niet verwijderd uit de systray van xp pro. Ja zelfs iconen met de naam van een ander programma.

Het zou ook niet een registerwijziging zijn :D
Bedankt Caspar!!

Top!! Ze zijn nu allemaal weg. Behalve Norton en Zonealarm. Ik neem aan dat de rest gewoon weer terugkomt als je de programma's opent? Bedankt voor het speurwerk. (was vast een hele klus:D)
[later]Ja ze komen gewoon netjes terug als je een programma opent...Mooi[/later]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan