hoe terug vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
mijn dochter is haar inlog+wachtwoord kwijt weet niet meer hoe er in te komen zonder weer aan te melden .
staat dit ergens in een log of zo op de pc
 
De inlognaam zou haar e-mail adres moeten zijn van b.v. hotmail als het om MSN mesenger gaat. Ze heeft dan een NET-Passport aangevraagd. Weet ze haar e-mail adres ook niet meer? Dat staat zeker ergens in een logfile op de HD. Als het goed is kan je op www.msn.nl of www. hotmail.nl (com) je e-mail account nakijken/beheren. Als je daar dus je wachtwoord niet meer weet kan je daar ergens op een link klikken en krijg je een "hint" te zien die ze zelf ooit heeft in moeten vullen. Misschien dat ze er op die manier toch nog achterkomt.
 
Geplaatst door boris 555
mijn dochter is haar inlog+wachtwoord kwijt weet niet meer hoe er in te komen zonder weer aan te melden .
staat dit ergens in een log of zo op de pc


Welke provider is het?
In het langdurigste geval moet je een brief schrijven naar je provider,dan krijg je je gegevens per post thuis.Vaak geven ze dan een nieuw w8 woord erbij.
Dit heb ik eens gehad bij de Wanadoo/Casema.
 
Geplaatst door boris 555
mijn dochter is haar inlog+wachtwoord kwijt weet niet meer hoe er in te komen zonder weer aan te melden .
staat dit ergens in een log of zo op de pc
Ik neem aan dat het gaat om inloggegevens voor MSN?

Klik dan in het aanmeldvenster linksonder op help. Klik dan op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan