Hoe TK banner weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga naar my dottk en log in.

druk op > Dot TK Linker Promo

en vink het vakje no banner aan.
 
Gaat dat tegenwoordig zo makkelijk? Kan me bijna niet voorstellen dat dat de bedoeling is dat je met een simpel vinkje de banner ongedaan kan maken :S.
 
Geplaatst door pcfixer
Gaat dat tegenwoordig zo makkelijk? Kan me bijna niet voorstellen dat dat de bedoeling is dat je met een simpel vinkje de banner ongedaan kan maken :S.
Ja, dat is zo makelijk en dat is al meer dan een jaar zo :).
 
Tsja dat kan ik onmogelijk weten omdat ik geen TK gebruik, het niet wil gebruiken, het ook nooit zal gebruiken en het een keer gebruikt heb en het bagger vond :mad: :evil:.
 
Bedankt jongens voor de snelle reactie.

Tja, ik weet dat het geen optimale site is maar tis toch gratis en waar vind ge tegenwoordig nog iets gratis, dus.....
 
Sloom, lage uptime etc. Maar voor een simpele website kan het best hoor :thumb:.
 
Dat soort diensten die gratis zijn blijven sloom en traag kijk maar naar tripod enzo. Niet zozeer omdat de servers niet goed zijn (ligt het ook deels aan) maar meer omdat het nou juist gratis is en dus de massa interesseerd. Ik denk dat als een gerespecteerd bedrijf als deHeeg of VIP hosting het ook moeilijk gaat krijgen als in eens half nederland een hostingpakket neem=t, al moet je ervoor betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan