hoe uitlijnen van dell laser printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathaliebeelpre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2011
Mijn laser printer dell 1110 is 3 jaar en drukt niet goed af! Als ik een afbeelding afdruk heb ik 'm in verticale lijnen wel niet afgedrukt. De cartridge is nog voor de helft vol, dus daar ligt het niet aan. Het lukt me evenwel niet om ergens wat proberen te regelen vermits er maar twee knoppen op staan, aan en uit!
Via de computer, configuratiescherm kan ik enkel een test pagina afdrukken en daar houdt 't op. Enige tips? :confused: Heel welkom! Nathalie

Je vertelt niet hoe de de testpagina eruit komt???

handleiding -> hoofdsectie Troubleshooting -> subsecties Troubleshooting checklist, Solving General Printing Problems en alles onder Solving Print Quality Problems.
Ook de hoofdsectie Maintenance kan je wellicht helpen.

Algemene informatie die je wellicht kan helpen: hier ("Printer Troubleshooting Steps and Procedures" en "Operating System Compatibility with Dell™ Printers")

Printerdrivers: hier

Overigens is er normaal gesproken niets 'uit te lijnen' aan een laserprinter (uitlijnen is alleen relevant voor inkjetprinters), dus ik vermoed dat het óf een driver-issue of een hardwareprobleem is (niet schoon van binnen, onderdelen versleten, toner niet goed geschud, fuser kapot, printplaat vervuild etc.)

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan