Hoe van Windows ME naar Windows 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.

derk hoeksema

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Berichten
8
Op mijn laptop zit nog steeds Windows ME als besturingssysteem. Als Firewall gebruik ik de gratis versie van Zonealarm. Dat is kort geleden gestopt met de updates voor W. 95, 98 en ME.
Nu wil ik W. 2000 op mijn laptop zetten om die updates weer te kunnen krijgen.
Mijn vraag is hoe ik dat doe zonder al mijn programma's weer opnieuw te moeten installeren.
Kan ik dat doen zonder W. ME eerst te de-installeren, dus over ME heen?
Dus: hoe doe ik dat???
 
windows 2000 over ME heen zonder de programma's opnieuw te installeren.
Dat gaat je niet lukken.
Win2k zul je toch echt schoon moeten installeren.
 
eigenlijk kan het wel, de installatiecd van windows kan je ook vertellen met welke programma's niet gaat lukken als je het installeert ...
je hebt echter de upgrade of full versie van windows 2000 pro nodig
 
eigenlijk kan het wel, de installatiecd van windows kan je ook vertellen met welke programma's niet gaat lukken als je het installeert ...
je hebt echter de upgrade of full versie van windows 2000 pro nodig

Even gewoon als vraag: je hebt de upgrade of de full version nodig? Welke versies heb je dan nog meer? De bouwdoos-versie?

Niet om ***lig te doen hoor ;) maar ik vroeg me af of jij er iets speciaals mee bedoelde.
 
ik heb ooit een cdtje gehad dat me geen upgrade liet uitvoeren, hij vroeg me wel degelijk om een schone installatie uit te voeren, de upgrade en de retail versie deden het wel ... dus ik vermoed dat het een OEM versie was
hmm oem .. zelfbouw pc ... bouwdoos pc .... bouwdoos versie ; inderdaad je bedoelt de bouwdoos versie :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan