Hoe vastgemaakte website verwijderen in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi allen.
Zoals de titel al doet vermoeden heeft de computerzaak na installatie een website vastgemaakt op mijn IE.
Hoe kom ik daar van af.
Gr. Dump.
 
Hallo dump. Kun je eens proberen om met de rechtermuisknop dat ding los te maken en/of te verwijderen. (dumpen)
 
Ik heb eigenlijk geen idee wat je precies bedoeld met "een website vastgemaakt op mijn IE".
 
Bedoel je dat ze jouw startpagina hebben veranderd naar die van hun eigen website?
Bij de instellingen (extra>internetopties o.i.d.) je startpagina terug veranderen naar de originele die je had.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha. Nee hoor. De startpagina aanpassen kan ik wel. Maar als ik nu IE opstart dan krijg ik gelijk 2 tabbladen in beeld.
1) in dit geval google.nl en 2) de website van de computerzaak (lekker slim)
En volgens mij noemen ze die laatste een " vastgemaakte" website. Maar dat rotding moet daar weg.
Gr. Dump.
 
Toon de IE configuratie.

Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
@ECHO OFF
reg query "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" >>1.reg
reg query "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" >>2.reg
type 1.reg >>%UserProfile%\desktop\iesettings.log
type 2.reg >>%UserProfile%\desktop\iesettings.log
del 1.reg
del 2.reg
start notepad %UserProfile%\desktop\iesettings.log



Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:iesettingsexport.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → iesettingsexport.batAls administrator uitvoeren
 
Laatst bewerkt:
Bedankt dorado.
Inmiddels heb ik vanmorgen al de brave borst zijn computer teruggegeven. Want ja, nieuw en dan nog niet in huis na 3 dagen is wel al te veel.
Ik kan het dus nog niet uit proberen maar dat komt nog wel. Eerst kan hij is 2 weken o.i.d. aan de gang met de kast en dan kunnen zijn wensen gefinetuned worden. Ik ga dus nog langs.
Dat betekend in ieder geval dat ik niet snel zal kunnen reageren of het gelukt is. Maar ik kom er wel op terug.
Wat heeft die computer zaak eigenlijk met de IE gedaan. Is dat iets wat bij jou bekend is? Je schijnt in ieder geval wel de oplossing te weten hoe je er vanaf komt!
Gr. Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan