hoe verander ik de stroom settings in de bios?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hm, er staat op max 280w: lc-b300atx is het serie nummer (zit nu op de laptop)

dat betekent: nieuwe voeding kopen?

oké top! Lijkt dat er eindelijk (na 6 maanden *****n) een oplossing voor het probleem is! Maakt het nog uit wat voor moederbord of andere hardware ik heb bij de keuze voor de voeding? Maakt het nog uit dat hij dan opeens veel meer Watt aan mijn pc gaat geven?

Nog een vraagje: als ik een upgrade zoek voor mijn processor (amd athlon 2500+) moet ik dan mijn moederbord vernieuwen? Waar moet ik rekening mee houden qua uitgangen? (socket-a etc.) moederbord: nforce 2

of moet ik deze vraag elders posten?

Thanks!!!

oké top! Lijkt dat er eindelijk (na 6 maanden *****n) een oplossing voor het probleem is! Maakt het nog uit wat voor moederbord of andere hardware ik heb bij de keuze voor de voeding? Maakt het nog uit dat hij dan opeens veel meer Watt aan mijn pc gaat geven?

Nog een vraagje: als ik een upgrade zoek voor mijn processor (amd athlon 2500+) moet ik dan mijn moederbord vernieuwen? Waar moet ik rekening mee houden qua uitgangen? (socket-a etc.) moederbord: nforce 2

of moet ik deze vraag elders posten?

Thanks!!!

voor voeding moet je kijken naar atx voedingen.normaal zitten daar alle aansluitingen op/bij

verder vraag van je is verstandig om een nieuw topic te openen ja

oké! dan open ik daarop wel een nieuwe topic, maar nog even over de voeding:

die je mij aanraadt (die link) die is dus goed voor mijn pc? een atx bedoel ik? Kan ik die blindelings aanschaffen ;)?

zou geen probleem moeten zijn nee

je hebt dus een normale doodgewone(haha)pc?

huh die snap ik even niet;p bedoel je een desktop/laptop ;p? Mijn pc is vrij normaal in mijn ogen ja, alhoewel er wat aan de snelheid ervan schort;)

ok yeah ik heb een normale desktop;) dus die voeding kopen van die link? dan druk ik nu op ok;)

oké top. Ik heb maar gewoon 46,75 overgemaakt en nu maar wachten! (ik heb nog steeds geen mailtje gekregen-.-)

haha ja klopt 46.75

ik zie nu net bij mij dat ik 45.75 overgemaakt heb:o:o:o

ik heb ze nu net gemaild hou dit op te lossen en gevraagd of ze me wel die voeding kunnen sturen.
heb een nieuwe kaart aangeschaft maar moest ook een zwaardere voeding hebben

haha sukkel;p en wat zeiden ze, krijg je de voeding? ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gekregen btw, beetje vaag. In ieder geval hoop ik een dezer dagen een mooie verse voeding door de brievenbus geschoven te krijgen;D ik ben trouwens nooit thuis, hoop dat dat goed komt;p

leetz

inderdaad heel dom van me.gewoon een typfoutje dus,heb nog geen mail terug gehad van ze.
wachten ff af.

EDIT:zojuist mail terug gehad van ze.ik krijg die euro kado.
goede service!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan