hoe verwijder ik blackice

Status
Niet open voor verdere reacties.

pielo

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2000
Hallo heb zins 2 dagen XP nu wou ik black ice verwijderen bij software omdat het een versie was die niet onder XP wou.
Nou krijg ik steeds deze foutmelding , zie bijlage
Heb het ook al geprobeerd in veilige modus maar dat wou ook niet.
Als ik de hele map gewoon wil verwijderen dat lukt ook niet.
En als ik black ice 3.5 er overheen wil zetten dan krijg ik ook deze zelfde foutmelding.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    26,7 KB · Weergaven: 48
Ik zou de Black Ice versie die er op stond nog eens proberen te installeren en dan weer proberen te verwijderen. (tenzij dit ook 3.5 betreft, dat lukte al niet begrijp ik)
Als dit niet lukt zou je omdat je nog maar zo kort Windows XP geïnstalleerd hebt staan een systeemherstel kunnen doen naar een punt voor de deïnstallatie van Black Ice.
Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld het programma Regcleaner te gebruiken en daarmee het programma en de register verwijzingen te verwijderen.
Regcleaner is freeware en o.a. hier te downloaden:
http://195.241.84.246/zdnet/dlweek0134/RegCleaner.exe

Groet en suc6!

Denk niet dat systeem herstel wil want ik had blackice er al opstaan en heb XP over ME heengezet.
Maar probeer blackice nog een keer te instaleren de versie die ik er ophad staan.

heb met regcleaner gedaan nu krijg ik deze foutmelding

Bijlagen

• black ice.jpg
    black ice.jpg
    10,1 KB · Weergaven: 26
Installeer het eens opnieuw en probeer het daarna te uninstallen.

Kan ook niet meer black ice instaleren er overheen krijg dan deze melding

Bijlagen

• black ice 111.jpg
    black ice 111.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 29
Geplaatst door pielo
Denk niet dat systeem herstel wil want ik had blackice er al opstaan en heb XP over ME heengezet.
Maar probeer blackice nog een keer te instaleren de versie die ik er ophad staan.

Heb je in regcleaner bij alle opties gekeken of er wat terug te vinden was van Black Ice en daarna verwijderd?
Als je een systeemherstel kan uitvoeren naar een periode voor deïnstallatie kan je daarna misschien Black Ice nog een keer proberen te verwijderen of anders proberen te verwijderen (dan bijvoorbeeld in z'n geheel met regcleaner (suggestie)).

Groet!

Heb het voor elkaar heb het programma gedownloaden hij heeft de rest van de bestanden er afgehaald.
Wil iedereen die moeite heeft gedaan om mij probleem heeft proberen opte lossen hartelijk danken

groeten pielo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan