hoe verwijder ik het virus Smitfraud.D?

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Ik heb een online scan gedaan met panda activescan en heb volgend virus aangetroffen:
Smitfraud.D

Hoe krijg ik dit virus van mijn computer?

thxs

ff aangepast was de verkeerde link

Laatst bewerkt:
lokoloko zei:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/archive/index.php/
Dit is niet aan te raden, af te gaan op iemand anders zijn/haar log en de antwoorden daarop. Iedere pc heeft z'n eigen oplossing nodig.

Laatst bewerkt:
Ik denk toch dat de vraagsteller beter af is, als er een Hijackthis log geplaatst wordt op ASO/Nucia. Een expert helpt dan op de juiste manier om van de infectie af te komen. Zelf gaan rommelen kan het vaak alleen maar erger maken.:(

crash zei:
Ik denk toch dat de vraagsteller beter af is, als er een Hijackthis log geplaatst wordt op ASO/Nucia. Een expert helpt dan op de juiste manier om van de infectie af te komen. Zelf gaan rommelen kan het vaak alleen maar erger maken.:(
Ik denk dat deze inmiddels is geplaatst, zag er tenminste Bart tussen staan. :D

Dus het beste is dat je zo'n stappenplan best niet volgt en een log plaatst? Indien een log plaatsen het beste is zal ik in de toekomst zo'n links niet meer posten.Sorry hiervoor. Ik had de link gewoon geplaatst om tijd te besparen voor de mensen die de logs behandelen op nucia.

Nielsvds zei:
Dus het beste is dat je zo'n stappenplan best niet volgt en een log plaatst? Indien een log plaatsen het beste is zal ik in de toekomst zo'n links niet meer posten.Sorry hiervoor. Ik had de link gewoon geplaatst om tijd te besparen voor de mensen die de logs behandelen op nucia.
De infectie's zijn momenteel zo ingewikkeld en veranderlijk, dat in de meeste gevallen een Hijackthis log na laten kijken beter is.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan