hoe verwijder ik McAfee helemaal?

• Onderwerp starter Onderwerp starter roal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roal

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Hallo allemaal,
het volgende : na een probleem met mijn pc ben ik de snelkoppeling van vsmain.exe van Mac kwijtgeraakt. Dus de scan deed het niet meer. Nu wilde ik McAfee uninstall doen maar dat doet het ook niet meer en repair eveneens niet. Dus heb ik handmatig alle files van McAfee willen deleten (incl. in registers)maar ook hier gaan niet alle files mee weg. Dus kortom ik kan niet repareren, verwijderen of installeren en ik kan geen ander virusprogramma erop doen want dan geeft die aan dat McAfee al geinstalleerd is. Wat te doen???? :mad:

Waarom gaan niet alle bestanden weg bij het handmatig verwijderen?

Ik weet niet of je het lang op je pc had anders mischien via systeemherstel(als dat mogelijk is ivm je window versie)
probeer anders eens in veilige modus.

Het zijn allemaal dll files die niet handmatig verwijderd kunnen worden waaronder vscshellexension.dll.
Maar ik heb het nog niet in veilige modus geprobeerd, dus dat ga ik nu doen. Ik houd jullie op de hoogte!

De enige twee files die ik niet kwijt wordt zijn nu vscshellextension.dll en vscshellextensionres.dll. Iemand nog een idee???:confused:

By the way systeemherstel is niet mogelijk ik heb maar 1 punt die het nog doet en die is te recent.

De toegang wordt geweigerd(schijf vol of tegen schrijven beveiligd of het bestand is in gebruik).

ook deze melding in veilige modus?
probeer ze eens naar de prullebak te slepen.

Doe even Ctrl+Alt+Del. Kijk even bij processen of daar die bestanden bijstaan. Als dat zo is ga je naar start>uitvoeren>msconfig>opstarten. Daar kan je ze wegvinken. Dan toepassen en de computer opnieuw opstarten. Als het goed is staan ze nu niet meer bij processen en kan je ze verwijderen. Alleen de bestanden waar het om gaat GEEN andere.

YES!!

Niet te geloven dat zo simpel is. Inderdaad gewoon naar de prullenbak slepen en weg is het!
Zo zie je maar: een mens denkt veel te snel te moeilijk.

Jongens mijn dank is groot:thumb:
Helpmij is te gek:thumb:

Groeten van een dankbaar mens

Dat is mooi.

Graag gedaan.

Vergeet niet rechtsonderin op ''vraag is opgelost'' te klikken.

Re: YES!!

Geplaatst door roal
Niet te geloven dat zo simpel is. Inderdaad gewoon naar de prullenbak slepen en weg is het!
Zo zie je maar: een mens denkt veel te snel te moeilijk.

Jongens mijn dank is groot:thumb:
Helpmij is te gek:thumb:

Groeten van een dankbaar mens

Graag gedaan
Hoop dat het gaat lukken met je andere virusscanner erop te zetten.
:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan