Hoe verwijder ik outlook !! volledig !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

adagi

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
na het instaleren van office 2003 heb ik een backup teruggezet van outlook echter hier zitten fouten in dus ik wil hem verwijderen en opnieuw instaleren zodat ik met een schone lij kan beginnen.
ik heb office al verwijderd echter na nieuwe instalatie zijn ook alle instellingen weer terug en dus ook de fouten .. dit werkt dus niet
ook heb i analyse en herstel gedaan ook nu weer alle instellingen terug ......
hoe krijg ik outlook 2003 goed verwijderd dus incl alle invoeg toepassingen en instellingen? zodat ik met een schone outlook kan starten.

ok srry ja engels is niet alles voor mij.

maar je kreeg er een medling over? hoe bedoel je?

he en TS op de instalatie cd zit een remover begreep ik.

na het instaleren van office 2003 heb ik een backup teruggezet van outlook echter hier zitten fouten in dus ik wil hem verwijderen en opnieuw instaleren zodat ik met een schone lij kan beginnen.
ik heb office al verwijderd echter na nieuwe instalatie zijn ook alle instellingen weer terug en dus ook de fouten .. dit werkt dus niet
ook heb i analyse en herstel gedaan ook nu weer alle instellingen terug ......
hoe krijg ik outlook 2003 goed verwijderd dus incl alle invoeg toepassingen en instellingen? zodat ik met een schone outlook kan starten.

Hoi Adagi,

welke problemen heb je precies? Heb je foutcode's?
Want in principe is Office vrij schoon met deïnstalleren. Als jij voor ons exacte foutmeldingen hebt, kunnen wij beter uitzoeken waar het probleem ligt.

ok srry ja engels is niet alles voor mij.

maar je kreeg er een medling over? hoe bedoel je?
De link die je geeft is Nederlands, dus ik begrijp niet hoe je bij Engels komt.
5.gif

Als Supermoderator krijg ik vaak genoeg meldingen ergens over.
winksmiley02.gif

dat engels bedoel ik;

ik kwam via deze link op de geposte link.

http://www.microsoft.com/downloads/...ed-d43e-42ca-bc7b-5446d34e5360&DisplayLang=en

en toen met wat doorklikken kreeg ik de bovenstaande link maar niet weer helemaal doorgelezen.

maar adagi
als je hem opnieuw heb geinstaleerd maar ook gewoon nu update je dan weleens office? gaat in prensiepe auto. maar ik weet niet of je die ook instaleer en ja je foutmelding zou ook wel leuk zijn ja.

maar adagi
als je hem opnieuw heb geinstaleerd maar ook gewoon nu update je dan weleens office? gaat in prensiepe auto. maar ik weet niet of je die ook instaleer en ja je foutmelding zou ook wel leuk zijn ja.
Office update helemaal niet automatisch... Verder zou het prettig zijn als je complete zinnen maakt, dat leest wat prettiger.

ja srry ik heb dislek.... ik gebruik ook bijna nooit punten en zo of iniedersgeval op de verkeerde plekken
maar als ik dat update venster weleens heb rechtsonderin zo'n geel schildje ofzo staan er heel vaak updates voor office tussen maar misschien dat dat dan bij mij zo in is gestelt?

en
D:\Documents and Settings\gebrukersnaam\Application Data\Microsoft leeg maken (alleen de mappen die met office te maken hebben) scheelt zo ie zo. en ik geloof niet dat office die verwijdert.

D:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\OFFICE\DATA
zou ik wel laten staan anders moet je hem weer opnieuw registreren.

ja srry ik heb dislek.... ik gebruik ook bijna nooit punten en zo of iniedersgeval op de verkeerde plekken
maar als ik dat update venster weleens heb rechtsonderin zo'n geel schildje ofzo staan er heel vaak updates voor office tussen maar misschien dat dat dan bij mij zo in is gestelt?

en
D:\Documents and Settings\gebrukersnaam\Application Data\Microsoft leeg maken (alleen de mappen die met office te maken hebben) scheelt zo ie zo. en ik geloof niet dat office die verwijdert.

D:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\OFFICE\DATA
zou ik wel laten staan anders moet je hem weer opnieuw registreren.
Dan heb je Microsoft Update geïnstalleerd. Dan komt Office er wel bij. Sowies is dat een extra update.

In de map Application Data\Microsoft staat belangrijke informatie, blijf er maar gewoon vanaf... Van alleen dat mapje verwijderen (wat bij de meeste mensen op C staat en niet op D) zal je waarschijnlijk geen profijt hebben.

We kunnen veel meer met een goede foutmelding, die dan op Google ongetwijfeld een nuttig antwoord oplevert. Dus je doet er beter aan om even af te wachten dan telkens met halve adviezen te komen :).

ff wat uitgebreidere info ... ik had outlook 2003 geinstaleerd staan en heb daar met outlook back-up van osirius een back up van gemaakt een week of 5 terug
toen stond er ook mcafee spamkiller op.
Nu heb ik mijn pc een schone install gegeven hierna office 2003 geinstaleerd en daarna de back up teruggezet, maar nu heb ik geen mcafee spamkiller 2006 meer geinstaleerd .
als ik nu outlook opstart dan vraagt hij steeds welk profiel ik wil ( er is er maar 1 n.l. outlook ) en darna krijg ik 3 meldingen over de invoegtoepassingen van spamkiller.
dit wil ik kwijt dus ik heb office verwijderd met de originele cd hierna de pc gereboot hierna regcleaner gebruikt weer gereboot,hierop een nieuwe officce install gedaan.
Maar wat blijkt als ik outlook start zijn de vraag en de meldingen en alle accounts en mails gewoon weer terug.
Ook heb ik geproberd eerst spamkiller 206 opnieuw te instaleren en daarna middels de originele manier te uninstallen met de hoop ook de invoegtoepassingen te verwijderen ook de accounts heb ik handmatig verwijderd hierna weer office uninstall gedaan,reboot,en een nieuwe install maarrrr weer is alles terug in outlook.

Nu heb ik mijn pc een schone install gegeven hierna office 2003 geinstaleerd en daarna de back up teruggezet, maar nu heb ik geen mcafee spamkiller 2006 meer geinstaleerd
Als je die schone installatie kort geleden hebt gedaan, zou ik hem herhalen.
Daarna beslissen, wil je die backup van Osirus gebruiken dan eerst Spamkiller installeren, dan MS Office, dan de backup terugzetten.
Wil je elk risico op foutmeldingen voorkomen, dan geen Spamkiller installeren, MS Office "schoon" installeren, dus geen backup terug zetten.

Als je die schone installatie kort geleden hebt gedaan, zou ik hem herhalen.
Daarna beslissen, wil je die backup van Osirus gebruiken dan eerst Spamkiller installeren, dan MS Office, dan de backup terugzetten.
Wil je elk risico op foutmeldingen voorkomen, dan geen Spamkiller installeren, MS Office "schoon" installeren, dus geen backup terug zetten.

ik wil office ook schoon instaleren maar dat lukt niet na elke instalatie pakt ie de gegevens en accounts weer terug..

dat komt omdat je die instellingen die je heb gebacktup terrug zet.

maar als je dat niet doet heb je zo ie zo geen medlingen.

maar wat je ook nog kan proberen. wel terrug zetten die medlingen gewoon op ok drukken en dan vervolgens de mappen van spamkiller dus dat hij bij de volgende keer opstarten ook niet meer naar die bestanden gaat zoeken. misschien helpt het maar anders zou ik er voor kiezen om die backup gewoon niet terrug te zetten.

dat komt omdat je die instellingen die je heb gebacktup terrug zet.

maar als je dat niet doet heb je zo ie zo geen medlingen.

maar wat je ook nog kan proberen. wel terrug zetten die medlingen gewoon op ok drukken en dan vervolgens de mappen van spamkiller dus dat hij bij de volgende keer opstarten ook niet meer naar die bestanden gaat zoeken. misschien helpt het maar anders zou ik er voor kiezen om die backup gewoon niet terrug te zetten.

dat is precies wat ik wil maar dan moet ik wel van de backup met meldingen afkomen ..vandaar dat ik een schone install wil en dit is precies wat niet lukt

dit lees ik eerder in deze topic.

Nu heb ik mijn pc een schone install gegeven hierna office 2003 geinstaleerd en daarna de back up teruggezet,

kan je dan niet net zoals boeing al zij die schone instalatie overnieuw uitvoeren en gewoon de backup niet toevoegen?

en nogmaals als je de mappen van antispam enzo (dus waar die firewall/virusbeveiliging) inzit gewoon verwijder is het misschien ook al over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan