Hoe verwijder ik vergrendelde bestanden van Brother..

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers, :evil:

Heb het programma voor de Brother MFC-590. Alleen maar ellende gehad bij het installeren en de-installeren. Heb vanwege het feit dat ik alles kon behalve afdrukken - best wel belangrijk dacht ik, de boel ge-deinstalleerd. Hoogstwaarschijnlijk, vanwege het feit dat er nog een bestand zat waarvan de bron niet kon worden gevonden en die dus vergrendeld en niet verwijderd kon worden, lukte het mij niet meer de boel opnieuw te installeren. Heb Ccleaner gebruikt om het (rest)bestand te laten verdwijnen en dat lukte dus niet. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Zou ik erg mee geholpen zijn. Denk dan, dat het apparaat dan wel weer volledig kan werken. Ben er al zo'n tijd mee bezig en ik wil afdrukken!

Met dank,

laagvlieger, Marc

je bent al een hele tijd aan het tobben met de Brother, zie ik. Waarom niet gecontroleerd bij de PC boer op de werking van de paperport? Zelf heb ik op kantoor 3 verschillende types aan brothers staan, nog nooit ging installeren zo makkelijk (en ook de-installeren). Maar misschien heb je een beschadigde cd met drivers? Een download is te overwegen. Een andere tip: ga eens naar welcome.solutions.brother.com. Bij veelgestelde vragen lees je wat over de-installeren (maar er staat meer)

Beste mathwenders,

Ik heb een 1 1/2 week geleden de comp voor de herinstallatie maar de PC-boer gebracht en die heeft met grote moeite het gros van de functies kunnen installeren, heb ik je geloof ik geschreven, maar toen bleek alsnog het afdrukken een probleem. Als ik er weer zou heen gaan dan (ze hebben er erg veel tijd aan besteed, ken ze, zijn integer) zou het weer niet lukken; ze zijn blijkbaar niet tegen hun taak opgewassen. Ze hebben tevens van het Net nog allerlei drivers geladen.
De oude installatie-CD is weg en heb een nieuwe van Brother toegestuurd gekregen, waar het niet beter mee ging. Afijn, probeer het 1 en ander en breng hem dan maar weer terug, garantiekwestie.

In ieder geval bedankt voor je hulp,

laagvlieger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan