Hoe verwijder ik: Win32.Banker.FS Trojan.Spyagent.DA

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxuploader

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Berichten
316
Hallo.....
Ik zit met een virus dat heet: Win32.Banker.FS Trojan.Spyagent.DA
Het geeft valse popup meldingen dat je computer geinfecteerd is!
Hij vraagt dan of je zogenaamde Spyware Progamma wil kopen om het weg te halen!
(Antivirus 360)

Ik heb gebprobeerdL
- AVG Free Scan
- Ad-Aware Full Scan
- Spyware Doctor Scan
- SpyNomore Scan

Alsvast Bedankt!
 
Ook die programma's in Veilige modus geprobeerd?
 
@ThaDevil:
Bedankt ik ga het proberen, hopen dat het lukt!

@puppie:
Heb ik ook geprobeerd werkt niet (Vond het niet de moeite waart hem in het lijstje te zetten)!
 
Verwijder SpyNoMore direct!!!

Dit is een ''verkeerd anti-spywareprogramma''

Uitleg:
Er zijn vele programma's op de markt gebracht die of de spyware niet of maar gedeeltelijk verwijderen, of zelfs spyware op je systeem zetten. Ook zijn er programma's op de markt gebracht die wel spyware verwijderen, maar daarmee meteen ook reclame maken voor diverse (ongewenste) producten/ga zo maar door. Vaak vragen zij ook een betaling voor hun diensten.

Start na deze verwijdering je pc opnieuw op, download + installeer + update MBAM. Doe vervolgens een snelle scan en verwijder alle gevonden infecties.

Start je pc opnieuw op en kijk of de problemen weg zijn.

Plaats vervolgens een log-bestand van die scan hier, deze log is te vinden onder het tabblad ''Logs'' binnen het programma MBAM ; vertel ook of de problemen weg zijn.
 
trojan

Hallo.....
Ik zit met een virus dat heet: Win32.Banker.FS Trojan.Spyagent.DA
Het geeft valse popup meldingen dat je computer geinfecteerd is!
Hij vraagt dan of je zogenaamde Spyware Progamma wil kopen om het weg te halen!
(Antivirus 360)

Ik heb gebprobeerdL
- AVG Free Scan
- Ad-Aware Full Scan
- Spyware Doctor Scan
- SpyNomore Scan

Alsvast Bedankt!

hallo

ik had hetzelfde probleem. heb de nieuwe AVG 8 geinstalleerd en heb het niet meer terug gezien :D, daarna windows update aanvinken , misschien lukt het bij jou ook

de nieuwe AVG 8 VERWIJDERD GELIJK DE 7.5 en ook de 360 ( waarmee bij mij de ellende is begonnen) IN JE SOFTWARE .

groetjes

p.s, weet iemand hoe je die irritante reclame kan verwijderen ? als ik adobe verwijder kan ik dan geen spelletjes spelen en videofilmpjes bekijken die ik gemaakt heb van de kleinkinderen? hoop dat iemand mij een oplossng kan geven
alvast fijne feestdagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan