hoe videokaart driver installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Vervelend probleem. Ik heb een laptop met een kapotte display kabel dus scherm doet het niet.
De schijf erin was leeg maar op een andere laptop w10 erop gezet , deze heeft een andere videokaart driver. Dus als ik de schijf daarna in de laptop zet (met niet werkend scherm) kan ik niet via de hdmi beeld zien op de tv simpelweg omdat de driver niet goed is.
Ik heb de goede driver nu en de schijf aan een andere laptop gekoppeld. Kan ik de driver uitpakken en ergens in een hoofdmap kopieeeren in w10 (en welke map) want installeren doet hij niet omdat deze laptop weer op een andere driver werkt.
Het gaat erom dat ik dus de videokaart driver weer op de schijf krijg zodat bij opstarten de tv beeld geeft aangezien deze zonder of met een verkeerde driver niet gaat werken.

Probeer op de laptop met de kapotte displaykabel en lege HD windows 10 opnieuw te installeren.
Lees hier hoe dat gaat:https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4000735/windows-10-reinstall

Waar alles om draait is of bij de eerste stap van het installatieproces het op de HDMI aangesloten display herkent wordt. Als dat zo is, dan zou dit de oplossing zijn. Wordt het HDMI-aangesloten apparaat niet herkend, en verschijnt er dus geen opdracht/installatie-beeld, dan vrees ik dat dit probleem niet is op te lossen (anders dan de displaykabel te vervangen).

Laatst bewerkt:
Dat lukt dus niet , want als de w10 dvd erin gaat en ik boot op zie ik niks op het tv scherm (ik zou dus eigenlijk die schijf in een andere laptop moeten zetten die toevallig op dezelfde drivers werkt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan