Hoe voeg ik OneDrive toe aan whatsapp

• Onderwerp starter Onderwerp starter showa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

showa

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Wanneer ik een document in whatsapp ontvang of wil opslaan heb ik verschillende locaties, maar niet OneDrive, weet iemand hoe ik OneDrive kan toevoegen in de bestandslocaties?
Ik gebruik een iPhone met iOS 18.1

Bijlagen

• IMG_1569.png
    IMG_1569.png
    381,2 KB · Weergaven: 8
Ik weet niet hoe je het nu doet, maar bij mij zit OneDrive gewoon in het lijstje. En kan ik hem ook vooraan in de lijst met opties zetten. Dus waar klik je allemaal dan op? Want dat plaatje herken ik zo 1-2-3 ook niet.

Whatsapp openen, open een (nieuwe) chat, klik op het + teken en kies voor document, kies voor bestand en dan opent Whatsapp de bijgevoegde afbeelding.
Mijn vraag, hoe krijg i OneDrive aan deze lijst toegevoegd.

Je was niet helemaal volledig in je beschrijving, maar inderdaad gevonden. Helaas voor jou, maar bij mij staat OneDrive er gewoon bij. Ik zou niet weten hoe ik dat a) moest verwijderen, en b) weer toevoegen.

Hoewel: verwijderen is me gelukt :). En ik vermoed aanzetten dan ook. Klik op knop met drie puntjes, en dan op <Wijzig>. Als het goed is, zie je dan OneDrive in de lijst staan. Met het schuifje aanzetten (of uitzetten) zou dan genoeg moeten zijn.

IMG_8652.jpeg

, /IMG_8653.jpeg

Laatst bewerkt:
Was het maar waar, ik zie alleen de programma’s zoals op afbeelding en deze kan ik aan of uit zetten, maar onedrive staat er niet bij.

Als OneDrive correct staat geïnstalleerd, kun je ook vanuit andere apps opslaan naar WA. Heb je dat al geprobeerd/gecontroleerd?

Heb OneDrive opnieuw geïnstalleerd.
Vanuit whatsapp en vanuit mail krijg ik geen OneDrive, wanneer ik het probeer op mijn laptop of iPad werkt het wel

Het gaat uiteraard om je iPhone, niet of het op een laptop wel of niet werkt. Dat heeft niets met elkaar te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan