Hoe voeg je keywords toe aan een website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carma

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Beste lezers,

Misschien een "domme" vraag, maar hoe kan ik keywords aan een website toevoegen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

euh, wat bedoel je precies met 'keywords'? Meta-keywords?

HTML:
<meta name='keywords' content="keyword1, keyword2, nogeenkeyword" />
in je <head> zetten.

Je zet die regel van Vegras gewoon ergens tussen <head> en </head>
Overigens kijkt Google helemaal niet meer naar keywords, behalve als je er honderden gebruikt, en dan werkt het in je nadeel. Bij Bing en Yahoo hebben keywords, voorzover bekend, alleen maar nut als ze ook in de tekst en zo op de pagina zelf terugkomen, anders worden ze genegeerd.

Dank je Goeroeboeroe.
Dus als ik het goed begrijp heeft het toevoegen van keywords geen zin. Wat zou ik dan kunnen doen om beter gevonden te worden? Ik ga maar eens even op het forum neuzen.

Jawel, het heeft wel zin (voorzover bekend) voor andere zoekmachines dan Google. Ik probeer 't zelf altijd zo te maken dat 't ook nog goed is als Bing opeens de macht grijpt.
Hier staat 'n hele reeks links naar wat voor 'n zoekmachine van belang is. Eigenlijk moet je daar vanaf het allereerste begin rekening mee houden.
http://css-voorbeelden.nl/links.html#a-zoek
Vooral de onofficiële Nederlandse vertaling van Google's Search Engine Optimization Starter Guide kan ik je aanbevelen (dat is de derde link bij dat gebeuren).

Wauw!!! Bedankt voor je tips. Ik duik er meteen in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan