hoe warm mag een laptop worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stipkus

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
53
ik heb een Fujitsu siemens amilo li 1705 laptop maar die loop nog al een keer vast ik heb het programma speed fan gedownload.

die zeg het volgende

hd0: 34c
temp1: 97c en dan loopt de laptop vast ( begint ronde de 50 en na enkele seconden loopt tie met 2c op tot 98c na zo'n 5 min of minder
core0: 98c en dat topt de laptop begin ook rond de 50

als de pc vast loop bij de 98 c en ik wil de pc aanzetten dat ga aleen de ventilator draaien en krijg geen beelt na zo'n 30 minuten koelkast op 7 graden start tie weer op


lig dit aan de koelpasta ?? alles stof vrij gemaakt
 
Vernieuwen van de warmtegeleidende pasta kan nooit kwaad, het koelt overigens niets.

Een notebook fan kan ook geen kwaad.
 
( de ventilator van de processor stopt ook na een tijdje ) kan ook geen windows meer instaleeren op nieuw ( sta er nog wel op) partie dan loop de laptop ook vast !!
 
nou niet echt ik had me pc met 8 bar lucht uitgeblazen ik heb de verntilator opgeschroeft nu start tie weer wel op en werkt tie weer en word tie neet meer zo warm ( rond de 20 ) kan je een prosesor uit een gewone pc ook gewoon in laptop zetten ???
 
betere processor sneller

hoe weet ik of tie in mijn laptop kan

past iedere procesor voor een laptop dan wel in iedere
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zet het uit je hoofd, de rest blijft gewoon traag en je zult er weinig van merken, spaar door voor een nieuwe laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan