Hoe warm word een videokaart gemiddeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Mijn kast staat nu open en er word 63 graden aangegeven.
Is dit normaal?

63 graden op de videokaart?

Ligt eraan welke videokaart en of hij overclocked is..

Graag iets meer informatie...

Groet,
Timothy

Geplaatst door T._de_vries
63 graden op de videokaart?

Ligt eraan welke videokaart en of hij overclocked is..

Graag iets meer informatie...

Groet,
Timothy
Nee niet overclocked..
het gaat om een Geoforce 3 Ti200
(me kast staat zelfs nog open)

Dan vind ik hem wel een beetje warm...

Kijk eens of het fannetje/headsink op je videokaart goed zit.

Dan vind ik hem wel een beetje warm...

Kijk eens of het fannetje/headsink op je videokaart goed zit.
Dat is het hem, die draait niet, maar is wel aangesloten.
Bovendien is dit door een computerwinkel gedaan (Alternate) dus neem aan dat het goed zit.
Of die ooit gedraaid heeft weet ik niet want me pc was altijd vergrendeld, maar kennelijk niet.

Alleen me fancontroller gaat nu steeds piepen omdat de temp. boven de 65 komt. En dan staat hij op High.. dus hoger ken ik de fancontroller niet zetten.. :confused:

Raar, dan zou ik toch maar eens contact opnemen met Alternate. Dit klopt echt niet. De fan v/d videokaart moet gewoon altijd draaien (tenzij je natuurlijk een aparte TC hebt...)

Raar, dan zou ik toch maar eens contact opnemen met Alternate. Dit klopt echt niet. De fan v/d videokaart moet gewoon altijd draaien (tenzij je natuurlijk een aparte TC hebt...)
Ja maar heb me pc al 2,5 jaar en geen problemen ermee gehad, alleen nu ik een fancontroller en temperatuursensors heb zie ik dat me videokaart zo warm word.

Zou het niet te maken hebben omdat ik een aantal caselight erin heb gezet (ik bedoel dan de warmte en niet dat me fan niet draait)
Lijkt me sterk maargoed.

Tja, je videokaart zal het wel overleven hoor met 65 graden, maar toch is het wel aan de hoge kant...

Toch zou ik dan eens kijken naar dat fannetje van je videokaart, of je een nieuwe kan bestellen bij Alternate...

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan