Hoe wat, payserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandjee

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
379
Hallo,

Ik wou graag weten hoe dat payservergedoe nou werkt, ik download met grabit en kijk wat er is met ftd.

Maar ik zou graag een payserver willen, heb gehoord dat die langer items eroplaat staan ofzo... snap het niet helemaal.. hoe gaat het nou in zn werk... en als ik het wil kan het dan ook nog vandaag of?
 
Items staan er zeker langer op. Je voert ipv de newsgroupserver van je provider de newsgroupserver(s) in die je van de payserver krijgt. En of je gelijk vandaag al kunt.....denk het niet. Je betaling dient eerst binnen te zijn voordat je gegevens krijgt
 
Om eens een idee te krijgen hoe het werkt, kan je deze eens gratis proberen.

Bij welke provider zit je nu?

Er zijn providers bij met een zeer slechte retentie(tijd dat iets op de server staat), maar er zijn een paar providers die een zeer acceptabele retentie hebben.

Één ervan is Demon via het BBNed netwerk.

Zeer goede retentie, compleetheid van pakweg 95%(is dan nog laag ingeschat).

Alleen de snelheid is iets minder. Max 2 draadjes met een max van 2x64kb/s

Zie hier de beoordeling van de verschillende providers.

Mvg Patrick
 
probeer eens smsusenet kun je per dag op abbonneren voor 1 euro per dag. te betalen via je telefoon
werkt direct goeie snelheid 6 draadjes ideaal om eens te testen.
mocht je films of zoiets willen downen kijk dan eens bij nzb paradijs of bij twilightnzb
 
@ferdetrucker,

Welkom op Helpmij.:)

Let de volgende keer even op de datum van een topic. Deze is van 2005, dus heeft het totaal geen zin om een reactie te geven.

Deze sluit ik daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan