hoe "weer" cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

waar

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
68
lang geleden heb ik in xp veranderd dat ik alleen de eigen brander software gebruik. Ik weet echter niet meer waar en ook niet hoe ik dit ongedaan maak. wie kan mij dit zeggen?
 
Hoi waar, ga naar 'Start'-> 'Configuratiescherm' -> 'Systeembeheer' -> 'Services' en zet hier de regel 'COM-service voor IMAPI cd-branders' op 'ingeschakeld'. Is dit wat je bedoeld?

GRTZ fun_surfer.
 
bedankt , dit was het, echter het menu systeeem beheer gaat bij dubbelklikken niet open?
 
Laatst bewerkt:
Heb je soms heel toevallig je 'Menu Start' aangepast? Daar staan deze iconen nl. in, maar dan in de map 'Menu Start' van 'all users'... Anders zou ik niet weten waarom dit is, ik gebruik zelf conf.-scherm als menu.

GRTZ fun_surfer.
 
ben in het goede menu, zie ook de icoon maar bij dubbelklikken gebeurt er niets.
 
En als je vanuit 'Start' -> 'Uitvoeren...' 'services.msc' intypt?
 
als ik dit intyp krijg ik een hele lijst met verschillende programma,s , welke moet ik hiervan hebben?
 
Mooi! Dan wordt het weer het verhaal wat ik hier had geschreven, alleen dan overnemen vanaf 'Services'.

Succes!


Geplaatst door fun_surfer
Hoi waar, ga naar 'Start'-> 'Configuratiescherm' -> 'Systeembeheer' -> 'Services' en zet hier de regel 'COM-service voor IMAPI cd-branders' op 'ingeschakeld'. Is dit wat je bedoeld?

GRTZ fun_surfer.
 
Niet meer belangrijk, maar bij mij staan de eigenschappen van de snelkoppeling van 'Services' ingesteld als afgebeeld in het screenshot (de bijlage). Staat dit bij jou hetzelfde? 'Start' -> 'Configuratiescherm' -> 'Services'?
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi! Ook om bij 'Services' te komen vanuit het conf.-scherm?

GRTZ fun_surfer.
 
nee dat lukt niet, ik sta in de oude weergave en bij het icoon systeembeheer gebeurd niets.
 
En de rest van die iconen? Doen die het wel? Dan lijkt het toch aan die snelkoppeling te liggen... Vreemd, maar je komt er toch ook op een andere manier, dus eigenlijk doet het er niet zo toe.

GRTZ fun_surfer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan