Ik zit met een vraag over facebook en hoop dat iemand me kan helpen
Men ex heeft me gedeblokkeerd op facebook ...
( ik weet niet hoe lang al, ik zag het toevallig bij het intypen van de eerste letter van zijn naam,
Het viel me op dat zijn foto weer tussen de lijst zoeken stond )
Ik zelf heb al maanden niet meer zijn profiel bezocht en heb ook men zoekgeschiedenis al heel lang gewist
Maar plots staat hij bovenaan ,enkele dagen later weer niet, enkele dagen daarna weer wel,...
Bijvoorbeeld zijn naam in glenn van mechelen ( dat is nu niet zo )
Typ ik de G, dan staat hij bovenaan
Typ ik de V, dan staat hij bovenaan
Typ ik de M, dan staat hij ook bovenaan
Enkele dagen daarna is hij niet meer te zien in de lijst zoeken, en enkele dagen daarna staat hij weer helemaal bovenaan
Ik zelf heb zijn profiel dan niet bezocht, ik typ enkel de eerste letter van zijn naam
Ik vind het een beetje raar :s
Zou het misschien kunnen dat telkens hij bovenaan komt te staan hij mijn profiel heeft bezocht?
Is er iemand die het antwoord weet op mijn vraag ?
Alvast bedankt voor het antwoord
Men ex heeft me gedeblokkeerd op facebook ...
( ik weet niet hoe lang al, ik zag het toevallig bij het intypen van de eerste letter van zijn naam,
Het viel me op dat zijn foto weer tussen de lijst zoeken stond )
Ik zelf heb al maanden niet meer zijn profiel bezocht en heb ook men zoekgeschiedenis al heel lang gewist
Maar plots staat hij bovenaan ,enkele dagen later weer niet, enkele dagen daarna weer wel,...
Bijvoorbeeld zijn naam in glenn van mechelen ( dat is nu niet zo )
Typ ik de G, dan staat hij bovenaan
Typ ik de V, dan staat hij bovenaan
Typ ik de M, dan staat hij ook bovenaan
Enkele dagen daarna is hij niet meer te zien in de lijst zoeken, en enkele dagen daarna staat hij weer helemaal bovenaan
Ik zelf heb zijn profiel dan niet bezocht, ik typ enkel de eerste letter van zijn naam
Ik vind het een beetje raar :s
Zou het misschien kunnen dat telkens hij bovenaan komt te staan hij mijn profiel heeft bezocht?
Is er iemand die het antwoord weet op mijn vraag ?
Alvast bedankt voor het antwoord