Hoe weet ik of mijn GPU PhysX regelt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimVN

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Berichten
101
Ik speel Borderlands 2. Nu hebben ze daarin PhysX geintegreerd en het is goed gedaan. Het spel zelf runt prima en er is totaal geen probleem als ik PhysX op low zet. Zodra ik het op Medium of High zet begin je het verschil in FPS te merken. (DxTory tekent de FPS ook op het scherm, en het verschil is er). Nu vraag ik mij af hoe ik weet of PhysX door m'n CPU wordt geregeld of door m'n GPU. Ik heb in het nVidia config scherm aangegeven dat mijn GPU PhysX moet regelen, maar hoe weet ik zeker of het werkt?

Ik heb een PhysX benchmark tooltje van nVidia gedownload. 80.000 Particles renderen is geen probleem, de FPS blijft rond de 30.

Mijn specs:
http://tweakers.net/pricewatch/314248/medion-akoya-p6815.html#tab:info
 
Via Nvidia control panel kun je kijken?
Zie screenshot van mijn systeem, PhysX draait bij mij dus via mijn tweede kaart.
attachment.php
 

Bijlagen

  • PhysX.jpg
    PhysX.jpg
    78 KB · Weergaven: 143
Laatst bewerkt:
even naar de config pagina van nvidia gaan en boven in op 3d instellingen klikken en daar toon PhysX visuele indicator aanklikken. en daarna natuurlijk ff kijken in borderlands
 
Laatst bewerkt:
@Crash; Dit staat goed ingesteld.

@BryanWilms; Dit heb ik al geprobeerd maar in BL2 zie ik niks staan. Er staat niet eens of de CPU het regelt maar je kunt wel zien dat het er is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan