Hoe weet ik of mijn videokaart nog wel goed is

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Ik werk met ME nou heb ik een viper 32 mb videokaart en een geforce2 mx400 64 mb kaart maar hoe kan ik zien of ze nog wel voor de volle 100% goed zijn.
Want ik wil klonen dat ik ook wat op tv kan zien b,v een film maar bij geen van de twee kaarten lukt mij dat.
Hoor wel geluid maar zie geen beeld..

Wie weet raad ..alvast bedankt..sjoerd

Die GF2 kaart heb ik ook. Geen problemen, gewoon kwestie van drivers installeren. En, ook zonder drivers moet je al beeld krijgen, 640 x 480. Dus, helemaal geen beeld = kaart stuk, of monitor ;-).
btw, ik neem aan dat je ze niet allebei te gelijk in je moederboard stopt?! :-)

Ik denk dat dit niet aan je videokaart ligt op voorwaarde dat je videokaart natuurlijk een tv out heeft...

Ik heb dit ook eens geprobeerd en rechtstreeks lukte het niet. Ik heb toen zo een convertor stekker moeten kopen van scart naar zo een gele cinch beeldkabel. Er zit daar ook normaal nog een stereo cinch geluiduitgang op... Dit bestaat ook als kabeltje...

AUVR020G.jpg

PS: op de foto hierboven zie je mannelijke cinch stekkertjes, maar ze bestaan ook in vrouwelijk...

die kabels heb ik ook heb laast voor 50 euro,s aan kabels gekocht dus daar zou het wel niet aan liggen denk ik.
Nee ik krijg wel beeld op mijn momitor van me pc mar helaas niet op mijn tv maar had laast perongeluk het plugtje van het geluid in het verkeerde gat gestoken dus vandaar deze vraag

Maar iedergeval bedankt voor je antwoord sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan