Hallo,
ik heb een vraagje over de videokaart in het algemeen.
Ik heb een tijdje ICT n3.5 (niveau 3 maar dan in 1.5 jaar) gedaan.
Maar dat bleek ik toch niet zo leuk te vinden, ik was niet goed geinformeerd over de studie.
Maar aan het begin van het jaar moest ik natuurlijk een pc hebben om erop te werken.
Dat ging toen via de school en heb onder andere de volgende pc onderdelen gekocht die ik zelf in elkaar moest zetten:
- MSI K9VGM-V moederboord
- AMD Athlon 64 AM2 3800+ 2.4 Ghz
- 250 GB S-ATA HD (geen idee hoeveel rpm, wil ik wel graag weten
)
- 512 MB RAM (weet ook nog niet wat voor soort RAM)
En nu zit er deze 64MB on-board videokaart in. (check bijlage)
Ik was van plan een nieuwe computer te kopen, maar nu ik deze computer heb die ik op school gebruikte,
heb ik besloten om wat meer RAM te kopen en een nieuwe videokaart erin te zetten.
Ik denk dat ik er dan nog wel ff mee door kan. Ik draai geen superprogramma's ofzo.
Is ook een stuk voordeliger
Het probleem is nu dat ik niet weet wat voor videokaart ik moet kopen.
Welke op mijn moederboord past enzo. Graag zou ik dat willen weten, ik hoop dat een van jullie me kan helpen.
Een jongen die bij mij toen in de klas zat had een oude videokaart is zijn pc gedaan (zelfde pc die ik heb). De nVidia GeForce FX 5200. Dus ik weet dat die past.
En laat dat nou net de videokaart zijn waar ik al mijn games op moet spelen in deze Dimension 4600i (mijn 3 jaar oude computer).
In plaats van te posten welke videokaart ik kan kopen, zou ik graag uitgelegt willen worden hoe ik weet welke videokaart ik kan kopen, en waar ik op moet letten.
(Als dit niet teveel moeite is)
Mvg,
Alain Nuberg
P.S. zelfde geld voor mijn RAM, maar dat post ik wel op het geheugen forum
ik heb een vraagje over de videokaart in het algemeen.
Ik heb een tijdje ICT n3.5 (niveau 3 maar dan in 1.5 jaar) gedaan.
Maar dat bleek ik toch niet zo leuk te vinden, ik was niet goed geinformeerd over de studie.
Maar aan het begin van het jaar moest ik natuurlijk een pc hebben om erop te werken.
Dat ging toen via de school en heb onder andere de volgende pc onderdelen gekocht die ik zelf in elkaar moest zetten:
- MSI K9VGM-V moederboord
- AMD Athlon 64 AM2 3800+ 2.4 Ghz
- 250 GB S-ATA HD (geen idee hoeveel rpm, wil ik wel graag weten

- 512 MB RAM (weet ook nog niet wat voor soort RAM)
En nu zit er deze 64MB on-board videokaart in. (check bijlage)
Ik was van plan een nieuwe computer te kopen, maar nu ik deze computer heb die ik op school gebruikte,
heb ik besloten om wat meer RAM te kopen en een nieuwe videokaart erin te zetten.
Ik denk dat ik er dan nog wel ff mee door kan. Ik draai geen superprogramma's ofzo.
Is ook een stuk voordeliger

Het probleem is nu dat ik niet weet wat voor videokaart ik moet kopen.
Welke op mijn moederboord past enzo. Graag zou ik dat willen weten, ik hoop dat een van jullie me kan helpen.
Een jongen die bij mij toen in de klas zat had een oude videokaart is zijn pc gedaan (zelfde pc die ik heb). De nVidia GeForce FX 5200. Dus ik weet dat die past.
En laat dat nou net de videokaart zijn waar ik al mijn games op moet spelen in deze Dimension 4600i (mijn 3 jaar oude computer).
In plaats van te posten welke videokaart ik kan kopen, zou ik graag uitgelegt willen worden hoe ik weet welke videokaart ik kan kopen, en waar ik op moet letten.
(Als dit niet teveel moeite is)
Mvg,
Alain Nuberg
P.S. zelfde geld voor mijn RAM, maar dat post ik wel op het geheugen forum