hoe weg krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-killer

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
Berichten
125
Hallo.

Ik yheb gister gescant.Met norton antivirus.En had niks gevonden.Ik ben toen de hele avond on-line gaan spelen.Maar nou start ik mijn pc op en half verwegen krijg ik de norton alert.Nou heeft hij dit virus gevonden.
SWPORTA.TROJAN.Nou heb ik hem bij die melding gedeleted.Nou zei norton dat ik virus vrij ben.Maar nou weet ik het nooit met de TROJANS.Is dit nou ook zo.
 
pc-killer,
Je bent waarschijnlijk trojanvrij nu. Het enige probleem met trojans soms is dat ze niet verwijderd kunnen worden omdat ze actief zijn in de normale modus.

Daarom kun je het best nog een keer een scan uitvoeren in de veilige modus met NAV om er zeker van te zijn dat de trojan weg is. Als Norton na de scan aangeeft dat er niets gevonden is, dan heb je ook niets.

Hier heb je wat meer informatie over de trojan:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/swporta.trojan.html
 
Moet het of niet.

Ten eerste.Waarom moet ik dan met housecall online scannen heb toch N>A>V laten scanne.Maar SALDOS.Kan ik N>A>V niet gewoon laten scannen in windows anders moet ik weer mijn pictogrammen stellen.Maar/of zal hij hem alleen herkennen in veilige modus.
 
okee.

Hé saldos.Ik heb met N.A.V gescant.In normale modus.Als je snapt wat ik bedoel.En hij heeft niks gevonden.
 
Dan heb je geen trojan meer, want als hij hem de eerste keer had gevonden, dan moet hij hem de 2e keer ook zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan