Hoe werkt BackTrack?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
Beste mensen

hoe kan je het programma BackTrack gebruiken om je netwerk te testen? Dus eigenlijk hack je je netwerk om te kijken hoe je het beter kunt beveiligen. Maar hoe doe je dit?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten

Ik heb er ervaring mee (heel klein beetje) maar denk niet dat ik dat hier mag posten.
Als ik jou was zou ik google met een bezoekje gaan vereren.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik al gedaan, maar die gasten doen daar allemaal zo geheimzinnig over. :s Terwijl dit programma gekend is bij de anti-virusprogramma's.

Enige optie is zoek niet naar tekst maar naar filmpjes. Er zijn er meer dan genoeg te vinden.

Laatst bewerkt:
Backtrack is een linux distributie (live cd) die zich heeft toegelegd op het testen/hacken van allerlei zaken. Hierin zitten veel tools voor dat doel.
Dus op de vraag "Hoe werkt BackTrack" is er een heel simpel antwoord, branden op cd en van opstarten.

coolkil zei:
zijn mij berichten onduidelijk of zijn er geen leestekens gebruikt zijn zeg het en ik pas het aan

Offtopic. Zie dit als opbouwende kritiek. Je hoofdletters ontbreken veelal. In je handtekening staat een bezittelijk voornaamwoord wat verkeerd gespeld is.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Backtrack is een linux distributie (live cd) die zich heeft toegelegd op het testen/hacken van allerlei zaken. Hierin zitten veel tools voor dat doel.
Dus op de vraag "Hoe werkt BackTrack" is er een heel simpel antwoord, branden op cd en van opstarten.

Correct, maar hoe werk je ermee?

Enige optie is zoek niet naar tekst maar naar filmpjes. Er zijn er meer dan genoeg te vinden.

Bedankt voor de tip.

Laatst bewerkt door een moderator:
Youtube kan wonder doen deze is voor versie 3 maar dat maakt voor wifi helemaal niks uit.
Hoe je er mee werkt is denk ik vooral bedoelt om zelf uit te vinden. Vooral al voor mensen die 24/7 achter een pc zitten is dit denk ik nog al aantrekkelijk.

Youtube kan wonder doen deze is voor versie 3 maar dat maakt voor wifi helemaal niks uit.
Hoe je er mee werkt is denk ik vooral bedoelt om zelf uit te vinden. Vooral al voor mensen die 24/7 achter een pc zitten is dit denk ik nog al aantrekkelijk.

Het is dus gwn een kwestie van zoeken, uitproberen en opnieuw proberen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan