hoe werkt company of heroes world builder ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 230987
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 230987

hallo
ik heb company of heroes en daar zit een world builder bij maar ben en nog niet helemaal uit hoe alles werkt dus nu zoek ik een website of een persoon die mijn dat dus allemaal uit wil leggen (graag in het nederlands)
alvast bedankt
 
ken deze world editor zelf niet, maar het ziet er erg gebruiksvriendelijk uit.

hier is een filmpje te zien van hoe het werkt, (zit wel 1 min. reclame filmpje voor, even wachten tot echte filmpje begint).

http://www.youtube.com/watch?v=yi76rJAnAsY&feature=related

maar het is beter om even te googelen naar "company of heroes world builder tutorials"
op zeker dat je dan allerlei sites vind waarin precies in tutorials wordt uitgelegt hoe of deze editor werkt.

bedenk wel, t is altijd even moeilijk om een nieuwe editor te leren bedienen, dus wees niet teleur gesteld wanneer t niet direct lukt, gewoon even een middagje ermee stoeien en dan kun je zeker al een klein simpel mapje in elkaar mappen.

succes
leon
 
hallo
heb nu een mooie map gemaakt maar krijg de loading plaatjes er niet in en ik zie de map wel in het spel maar zie er geen minimap bij is er iemand die weet hoe ik dit voor elkaar krijg ik heb windows 7 dat schijnt ook nog uit te maken want weet wel hoe het met xp moet daar werkt wel
 
helaas heb ik zelf nooit gewerkt met deze editor of dit spel zelf, en weet dan ook geen antwoord op je vraag. help mij is een fantastisch forum (kom hier al sinds 2004, dus dat zegt genoeg). maar als het op echte mapping en modding vragen aankomt dan kun je beter naar forums daarvoor, want dat is te precies voor help mij. ik raad je dan dus ook aan om even te googelen naar special mapping forums voor deze game, ze kunnen je daar zeker verder helpen,

succes
leon
 
Minimap wordt automatisch gegenereerd, maar je moet de bestandsnamen wel veranderen geloof ik. Het is alweer een tijd geleden dat ik met de Worldbuilder bezig ben geweest.

Veel info van de Relic Wiki af kunnen halen. Helaas ben ik deze kwijt geraakt (was een tijdje offline, weet niet of ie nu weer online is). Wel deze gevonden, zie het kopje over de mini map: http://wiki.reliccommunity.com/index.php?title=Custom_Maps_Installation
 
he jongens(meisjes) weet iemand waar en hoe ik LuaConfi.dll moet downloaden ik heb dat programma nodig om de world builder te maken plz reageer hierop
 
he als je je e-mail ff geef stuur ik het wel door ...:thumb:
 
verbaas me eerlijk gezegt altijd een beetje over dit soort vragen. als je LuaConfi.dll bij google copy pasted dan krijg je een waslijst aan download opties.
altijd gewoon even googelen en 9 van de 10 keer heb je dan een antwoord op je vraag, werkt ook nog sneller als hier vragen en wachten op een antwoord.
geef gewoon advies hoor, bedoel dit niet kwaad, je mag natuurlijk altijd ook hier vragen, daar is dit forum voor.
dit is wat ik met google kreeg aan opties;

http://www.google.nl/#hl=nl&biw=165...fi.dll&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=5263de8c0f0e1754

succes
leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan