Hoe werkt core ftp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ref

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
6
Hallo iedereen,ik ben nieuw hier een heb een vraagje :D

Ik en mijn vriendin hebben een site. En zei doet alle technise dingen zoals,posten,lay out veranderen,plaatjes posten enz.

Ik wil dat ook doen om haar te helpen. Maar ik weet niet zo goed hoe ?:confused:
Ik weet wel dat het met core ftp te maken heeft. Ik heb die programma ook gedowload en ik heb me ook al ingelogd. En verder dan dat kom ik niet.
Nu wou ik vragen of jullie mij daarmee konden helpen. Of iemand mij hier kon uitleggen hoe ik bijvoorbeeld de achtergrond van de site verander of de kleur. Of hoe je een nieuwe plaatje toevoeg op de site. En hoe je iets post
enz. We hebben ook een forum ik weet niet of je die ook kan verandere met core ftp.

Ik hoop dat iemand zo aardig en vriendelijk is om mij te helpen:love:

Liefs,

Ref
 
Laatst bewerkt:
Welkom op HelpMij, ref !

Misschien een stom idee: maar kun je niet dezelfde software gebruiken als die van je vriendin, en haar (heel lief:love: ) vragen hoe ze dat doet?
 
Welkom op HelpMij, ref !

Misschien een stom idee: maar kun je niet dezelfde software gebruiken als die van je vriendin, en haar (heel lief:love: ) vragen hoe ze dat doet?

Ze kan het niet uitleggen drm vraag ik het aan jullie.
 
Geduld. Helpers komen vanzelf.
Topic kicken mag pas na 48 uur.
 
Moest ff een reachtie plaatsen omdat, ik nog geen antwoord heb ontvangen van jullie:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan