Hoe werkt database.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoezooo

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
Ik heb al veel gezocht op database php mysql van hostnet te linken aan dreamweaver CS4. Ik wil een contact formulier en een inlog systeem. Kan iemand mij helpen ? Ik zou graag een inlogsysteem willen als iemand mij dat kan geven en een goed contact formulier als iemand daar iets typt dat ik dat in een mail krijg. En een webwinkel systeem en nog een systeem dat je een afspraak online kan maken en dat dat dan ook in een online agenda komt. Ja veel vragen nog even alle vragen op 1 rijtje.

Uitleg hoe je php My SQL van hostnet linkt aan dreamweaver
Een inlogsysteem
online agenda waar klanten afspraken kunnen maken
contact formulier waar je een mail krijgt
webwinkel systeem

Als iemand hier antwoord op heeft heel graag ik hoop op jullie reacties mij verder kunnen helpen. :thumb:

Hoezooo

nou wil ik niet ***lig zijn, maar wat heb je hier zelf al aan gedaan? je komt hier even een complete site met allerlei scripts vragen, waar je als webwinkel honderden euro voor neertelt... niemand gaat dit zomaar/zonder tegenprestatie voor je doen.

probeer eerst zelf eens wat (google op sql tutorial ofzo) en als je er niet uitkomt stel dan een specifieke vraag wat je niet snapt en wat je geprobeerd hebt.

Mijn grootste vraag is database. Hoe kun je werken met database ?

google is je vriend, een database is een soort werkblad, je werkt er precies mee als exell maar dan doormiddel van commando's als SELECT * FROM database WHERE name='google'

een database is een soort werkblad, je werkt er precies mee als exell maar dan doormiddel van commando's als SELECT * FROM database WHERE name='google'
:(

een auto is een soort vervoermiddel, je rijdt er precies mee als een viets maar dan doormiddel van pedalen (gaspedaal, rempedaal, koppeling)
Kun je je voorstellen dat iemand daar niet echt mee uit de voeten kan?

bedankt voor jullie reacties @tecsman ik zou de handleiding doorlezen. Als ik het na de handleiding lukt zou ik op opgelost drukken xd

[offtopic]
@royb3: zullen we de helpmij.nl site dan maar vervangen door één link? :p

PS: de vraag begon met "Ik heb al veel gezocht", kennelijk niet gelukt. Je moet in Google ook maar door de bomen het bos kunnen zien (en de goede trefwoorden invullen, maar die weet je als beginner vaak net niet).
[/offtopic]

Laatst bewerkt:
Het lukt niet zoek al meer dan een half jaar maar niks te vinden. Dus dacht ik gister laat ik eens even vragen op helpmij meer niemand kan mij helpen behalve tecsman, al is het met een link nu heb ik antwoord dat is wat ik zocht dus topic afsluiten.

@Example5 Kun je altijd doen. Maar als je dan ook helpt is wel makkelijk xd

haha :p

nouja ik zeg het ook niet om ***lig te zijn ofzo, ik ben ook niet iemand die te beroert is een ander te helpen, maar als er een compleet sitescript wordt gevraagd en er wordt gezegd dat er al veel gezocht maar niks gevonden is, geloof ik dat niet helemaal. tuurlijk is het lastig om bepaalde dingen te vinden, maar als je bij wikipedia 'mysql' of 'database' intypt heb je het main antwoord al te pakken. daarnaast wordt er gevraagd om een login script,... type op google 'mysql login' of 'php login', en je vindt duizenden paginas aan relevant materiaal...

tuurlijk is het de bedoeling dat je hier komt als je iets niet begrijpt, maar ik neem aan dat het ook wel wordt begrepen dat een klein beetje eigen initiatief gewenst is. als een half jaar zoeken op google naar een database login script geen resultaten oplevert, is dat op zn zachtst gezegd 'opmerkelijk'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan