hoe werkt een crack?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Hellup! Ik heb Broken Sword 4 -Angel Of Death gedownload en de bijbehorende crack.
Ik heb met DeamonTools een virtuele cd gemaakt en het spel geïnstalleerd. Nu moet ik het .exe bestand van de crack kopïeren naar het geinstalleerde spel?
Ik snap niet hoe ik dat moet doen; kan iemand mij dat heel duidelijk uitleggen? Tsja, blond he..:o
Zou zo blij zijn!
Alvast bedankt, pepjuh

Kopieer je bestand dat in de crack staat.
ga dan naar de map waar je het spel hebt geinstalleerd.
plaats de crack in die map.;)

Je geeft het zelf al aan. Haal het vraagteken in je zin weg en je hebt het antwoord. Veel specifieker ga ik niet zijn, want ik weet niet zeker of ik je hier mee mag helpen.

jeetje

Het is misschien niet zo heel netjes nee, maar daarom heb ik het probleem ook niet opgelost, snik..
Heb inderdaad gekopieerd en in de desbetreffende map gezet, maar blijft om cd vragen..

Nouja.. jammer:confused:

Eerst maar een je virus scanner aan het werk zetten.
De kans dat je me je 'crack' iets ander op je Pc hebt binnen gehaald dan je dacht is behoorljk groot, zeker als ze niet (lijken te) werken.

Ik vermoed dat je niet de crack op de juiste plaats hebt gezet.

De crack moet over de originele .exe heen en heeft ook dezelfde naam.

Als je deze vervolgens gaat plakken moet je de melding krijgen of je het bestand wilt vervangen. En dan pas is de crack juist geplaatst.

Beide bestanden hebben overigens exact dezelfde naam.

opgegeven

Dank u allen voor antwoord cq hulp.
Hoop dat ik volgende keer wijzer ben:p

Groetjes Pep

ik denk niet dat dat hier mag wat jullie nu doen

Mag wel hoor, zolang het maar bij discusseren blijft.

Uit de Huisregels:
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Daarom mag dit topic ook open blijven.

Hellup! Ik heb Broken Sword 4 -Angel Of Death gedownload en de bijbehorende crack.
Ik heb met DeamonTools een virtuele cd gemaakt en het spel geïnstalleerd. Nu moet ik het .exe bestand van de crack kopïeren naar het geinstalleerde spel?
Ik snap niet hoe ik dat moet doen; kan iemand mij dat heel duidelijk uitleggen? Tsja, blond he..:o
Zou zo blij zijn!
Alvast bedankt, pepjuh

download een patch!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan