hoe werkt fifa 08 via het netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sando60

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Hallo,

Ik weet niet of ik in het goeie forum zit.

Ik heb 2 pc's naast elkaar staan, en ik wil fifa via het netwerk spelen.

ik typ op de ene pc die host is het ip adres van die pc in en op de andere pc die gaat joinen het ip adres van de host in.

Alleen als ik met de ene pc op host klik en de andere op verbinden zien de pc's elkaar niet.

Hoe moet ik fifa via het netwerk spelen?

Ten eerste als jullie alle 2 legaal fifa 08 hebben kunnen jullie online gaan spelen (dat is 1000x makkelijker wat hieronder geschreven staat)

Als jullie fifa 08 illegaal of maar 1 cd hebt kijk dan hieronder:

download beiden hamachi, maak een server aan en je kan in fifa via lan spelen

EDITT: nog wat info gevonden:

--------------------------------------------------------------------------------

Je start dus hamachi op, dan maakt 1 van jullie een servertje op himachi (onderaan create server).
Dan voer je een Naam in en wachtwoord en dan moeten de andere mensen jouw server joinen. Zelfde naam invoeren en wachtwoord. Dan zie je met himachi wie er 'online' zijn in de lan verbinding. Daarna kan je waarschijnlijk gewoon met fifa08 tegen elkaar met lan.

Laatst bewerkt:
dit kunnen jullie trouwens ook doen:

download beiden hamachi, maak een server aan en je kan in fifa via lan spelen

EDITT: nog wat info gevonden:

--------------------------------------------------------------------------------

Je start dus hamachi op, dan maakt 1 van jullie een servertje op himachi (onderaan create server).
Dan voer je een Naam in en wachtwoord en dan moeten de andere mensen jouw server joinen. Zelfde naam invoeren en wachtwoord. Dan zie je met himachi wie er 'online' zijn in de lan verbinding. Daarna kan je waarschijnlijk gewoon met fifa08 tegen elkaar met lan.

Het filmpje van de hamachi : Klik hier voor het filmpje!

PS: Dit is het beste forum van de wereld!!

Laatst bewerkt:
zie het verschil niet?

Maar ff vraag als je hamichi hebt staan die namen er al?
anders is er geen verschil

hallo,

Ik heb het probleem zelf opgelost.

Bedankt voor jullie reacties.

ben wel benieuwd:D, hoe heb je het gedaan, kan ik mischien ook in de toekomst doen

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan