Hoe werkt unrarit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2006
Dit duitse programma heb ik gedownload, maar snap niet echt hoe het werkt:

Krijg iedere keer deze melding:

Archiv: c:\documents and settings\erwin\bureaublad\snakes.on.a.plane.pukka.telesync.kvcd.rar
Zielpfad: C:\Documents and Settings\Erwin\Bureaublad
Passwort: Kein Passwort angegeben!
Resultat: Archiv konnte nicht entpackt werden

Er zit toch echt een password aan, want als ik het zonder password doe werkt het ook niet.

Mocht iemand toevallig het password hebben, het gaat om deze torrent:

Snakes.On.A.Plane.PuKKa.Telesync.KvCD

Laatst bewerkt:
Het bestand op je bureaublad heeft de rar-extensie. Dat moet je uitpakken met WinRar.

Ja dat snap ik maar dan moet ik dus een password hebben. Unrarit is een een soor van Winr ar programma wat dat password dus ook moet kunnen kraken.

Ten eerste: WinRar heeft geen wachtwoord nodig om een programma uit te pakken, tenzij...
Ten tweede: wat bedoel je met kraken? Zijn we illegaal bezig?

Laatst bewerkt:
Het "snakes.on.a.plane.pukka.telesync.kvcd.rar" heb je ergens vandaan gedownload. Vaak is het wachtwoord van het ingepakte bestand het internet adres van de site, waar je het bestand gedownload hebt. Zta er geen NFO bestand bij, daarin staat vaak het een en ander aangegeven.( te openen met Kladblok)

@Boeing_737,
Winrar kan om een wachtwoord vragen, asl het ingepakte bestand daarmee beveiligd is.

Laatst bewerkt:
De *****s hadden er bijgezet dat er geen password of wat dan ook nodig was. Het is trouwens niet de naam van de website, sterker nog, dat is het nooit.

Het is trouwens niet de naam van de website, sterker nog, dat is het nooit.
Dat is het heel vaak juist wel, maar goed ik ben bang dat je daar niet zo makkelijk kan achterkomen welk wachtwoord je nodig hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan